PS3 geeft hele tijd error en kan geen verbinding maken met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Locoboy015

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Hallo allemaal,
sinds een paar dagen kan ik mij niet meer inloggen op PSN. Soms zit ik erop maar dan ben ik na een paar seconden direct weer offline, heel raar lijkt me...
De wifi van me router (is een telenet modem/ router) werkt, ik kan met men gsm erop , maar met PS3 werk het niet? Ik krijg steeds de error '80130182' of dat ik mijn internetverbinding moet nakijken...ik heb dit probleem nooit eerder gehad... Ik heb de internetverbinding terug ingesteld, verloopt prima, maar als ik dan mijn verbinding test kunnen ze de IP adres van de router niet ophalen en zeggen ze dat men WPA code waarschijlijk fout is ingevoerd?? De code is juist, en daar ben ik 100000% zeker van! Hoe kan ik dit oplossen? . Ligt het aan die IP adressen? is er een conflict ofso?IK vind het heel irritant want een ps3 zonder online, is geen ps3 voor my... Aub,help my

Ik heb een abonnement bij Telenet ( België) en wij kregen een modem met een ingebouwde router erin, dus hoe moet dat dan in dit geval? gewoon die van de modem eruit trekken en wachten?

Ja.

1. Trek de modem/router eruit.
2. Wacht 30 seconde.
3. Doe de modem/router erin.

Even nog een paar extra tips. Als je dit doet doe je PS3 even uit (hoeft niet de kabel eruit, maar gewoon dat het lampje rood brand). Pas als je modem helemaal is opgestart kan je je PS3 weer aan doen. Dit voorkomt fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan