Ps3 jailbreaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

abdel884

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
weet iemand hoe ik van dit probleem kan afkomen als ik mijn ps3 wil jailbreaken

als ik alle stappen heb doorlopen ik heb de updatebestand op mijn usb in de mappen ps3/update maar als ik hem in mijn ps3 doe en naar systeemupdate gaen klik op update via opgeslagen medium zegt : er zijn geen bruikbare updatedata aangetroffen

kan iemand me helpen

PS : ik wil alleen mijn spellen koppieren en homebrew op zetten geen illegale spellen downloaden

Je kan je ps3 enkel jailbreaken als je op firmware 3.55 of lager zit. Als je op een hogere firmware zit, kan je hem niet jailbreaken, enkel als je hem downgrade. Je kan dit doen met een e3-flasher. Maar niet alle modellen zijn compactibel, zie hier een lijst met compatibele modellen: http://3ds-card.blogspot.be/2013/04/e3-flasher-compatibility-for-ps3.html

Een E3 flasher is gevaarlijk om te gebruiken. Je kan je PS3 verknoeien in enkele seconden. Het wordt niet aangeraden. Weet ook dat je garantie vervalt nadat je hem hebt gedowngrade en/of gejailbreakt. En je kan niet meer multiplayer doen via het internet, want als je verbinding maakt met PSN wordt jouw PS3 verbannen en je account verbannen. Als je maar even verbinding maakt, zoals bijv. trofeeën te synchroniseren is de kans klein dat je PS3 verbannen wordt, maar als je pech hebt heb je prijs.

Zit je op 3.55? Dan moet je eerst een cfw zoeken. Mijn voorkeur gaat naar Rebug 3.55. Eenmaal op 3.55 Rebug moet je 'Toggle QA' installeren en uitvoeren, zodat je later zonder problemen terug naar REBUG 3.55 kan. Update vervolgens met de nieuwste Rebug 4.41 cfw. En dan kan je via GAME > Install Package File > Package selecteren en installeren.

Laatst bewerkt:
is er geen makkelijke manier op youtube zie je mensen die het bestand hebben en jailbreaken ik heb die bestanden alleen mijn ps3 kan ze niet vinden

Nee, je PS3 kan ze wel vinden. Enkel kan je NIET downgraden zonder E3 flasher enz. Sony heeft hier een beveiliging opgesteld. Trouwens de meeste video's van PS3 4.x.x jailbreak zijn fake, als je ze download willen ze dat je het RAR password download van een survey download site. Je moet niet alles geloven van YouTube ;)

Ik heb een paar zonder wachtwoord of survey en iedereen zegt at hij werkt

Jha, het werkt ook als je van 3.55 cfw komt, maar je kan niet van bijv. 4.21 ofw naar 4.41 cfw

Ik heb een al een PS3 gejailbreakt, niet de mijne, maar die was wel op ofw 3.55

het is gratis, als je op 3.55 ofw zit, trouwens het werkt enkel op de dikke en een klein aantal slim modellen. Dus de nieuwe super slims zeker niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan