PS3 join probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

amichel

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
30
Hoi ik heb nat-type 3 ik heb de help desk van Sony al gebeld ook heb ik op www.portforward.com gekeken en gedaan wat daar stond nu heb ik nog steeds Nat-type 3 - Moderate verder zal er een firewall uit moeten worden gezet in mijn router.
Ik heb deze firewall nog niet gevonden ook zijn allle poorten open gezet wat moet ik nu doen.

Mijn Router is een SiteCom Broadband 5 G turbo - WL-173.

kan iemand mijn vertellen waar ik de Firewall kan uitzeten.
 
Wat je kunt proberen is kijken of je specifieke poorten moet portforwarden. hier de handleiding voor portforwarden.
Echter, wat je ook kunt doen is in de gewone handleiding (zie je andere discussiedraad) op pagina 31 je PS3 als DMZ host instellen. Je hoeft dat niet meer te portforwarden, want alle verkeer dat niet voor pc's/laptops in je thuisnetwerk bedoeld is wordt dan volledig doorgelaten naar je PS3.

Natuurlijk moet je dan wel weten welk ip-adres de PS3 heeft, want dat ip-adres moet je als DMZ Host gaan aangeven.
Zet volledigheidshalve ook alle vinkjes op die DMZ webpagina van de router aan (3 stuks).

Succes,

Tijs.
 
Hey Thijs

Ik heb de ip adressen al in de DMZ staan ook heb ik al de poorten open gezet maar ik heb nog steeds het zelfde probleem
 
Hoezo praat je over ip-adressen? Er kan maar 1 ip-adres als DMZ Host worden aangegeven...

Tijs.
 
Ik bedoelde ook i adres srry mijn fout de static ip die in DMZ staat is 192.168.0.21
 
Zoals ik al schreef: Zodra je de PS3 als DMZ host hebt ingesteld, verwijder dan alle portforwarding die je nu voor de PS3 hebt ingesteld.
Voor hetzelfde geld heb je in de portforwarding een fout gemaakt, en porforwarding gaat vóór DMZ op deze router...


Tijs.
 
ik zal ff een foto maken van de PF misschien dat er ergens een fout zit ja
 
Wat mij betreft hoeft een foto niet: Je moet gewoon alle portforwarding verwijderen die je voor de PS3 hebt ingesteld, nu je de PS3 de DMZ Host gemaakt hebt...
Als alle portforwarding voor de PS3 was, dan heb je (na verwijdering ervan) niets meer om op foto te laten zien. ;)

Tijs.
 
Okay ik zal als gaan verwijderen en dan ff de router opnieuw opstarten stekker dus uit trekken en dan hopelijk is als goed is nu in iedergeval bedankt voor je hulp
 
Ok.

Let erop dat, zodra je de firmware hebt geupdate, je de router terug moet zetten naar fabriekswaarden (10 seconden de reset-knop op het apparaat vasthouden) en je daarna alle instellingen opnieuw moet doen, dus voor je draadloze netwerk, maar ook de DMZ host.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan