ps3 kapot geel licht...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Ik ben aan het gamen valt mn ps3 opeens uit. Als ik m nu aan doe word het lichtje heel even groen dan 3 piepjes, dan word het geel en daarna rood *CENSUUR*. Wat moet ik nu???:(:(:(:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Om te beginnen zou ik het wel fijn vinden als je het scheldwoord verwijderd.

En de eerste vraag is, heb je nog garantie? Zo ja, dan via die weg oplossen. Dat is de oplossing die ik vrijwel overal terug zie met dit probleem.

Bericht aangepast, schelden doe je maar ergens anders.

Hoi !

Dan heb je echt pech, want m'n schoonzoon is pas aan het stoeien geweest met een PS3 die dezelfde verschijnselen had.

Zelfs een nieuwe HDD erin gezet, maar dat bleek ook geen oplossing.

Greetz,

Harry

Vrij late reactie.
Welke lichtjes en waar gaan ze precies branden, op het moment dat er bij mij een groen lampje brand is hij aan, het gele lampje bij mij is Harde schijf activiteit en rood betekend bij mij dat hij uit is.

Heb je al geprobeerd een harde reset te geven, dwz de stekker eruit te trekken (niet terwijl hij bezig is met laden oid maar als hij uit staat) en na 20 seconden de stroom er weer op te zetten?

Gaat de PS3 nu nog aan? Zo ja, kun je nog inloggen, Zo ja, kun je nog films, muziek of foto's bekijken? Doet internet het nog? Speelt dit probleem alleen met spellen?

Ofwel genoeg vragen, probeer het eea.

Hey,

Je hebt de YLOD oftewel de Yellow Light of Death. Je PS3 is dus dood.... en zonder garantie, heb je toch echt een probleem, bel anders Sony is. Als het dan nog niet opgelost is heb je toch echt pech en zou je toch echt een nieuwe moeten kopen. Je bent zoizo al je gegevens kwijt.

jesse131

Ps3 dood koop Ps2

Als het zo is wat Jesse zegt en je Ps3 dood is dan kun je volgende keer beter Ps2 kopen.
Ps3 is nieuw en kan dus erg besmet worden. En Ps3 is veel duurder. Ik heb ook daarom de Ps2 gekocht. Er kunnen heelveel spellen op en je kunt ook online spelen.
Er zijn volgensmij zelfs meer spellen voor Ps2 want Ps3 is nieuwer maar daar komen wel steeds meer spellen voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan