Heb net hetzelfde probleem met mijn 60G,heeft steeds perfect gewerkt tot nu,net nu de garantie is verlopen,heb al hdd geformatteerd maar geen verandering alleen tot ik alles kwijt ben :evil:.
ben al eens gaan rondvragen,maar het klinkt of dat ding geen cleaning nodig heeft,

heb wel gelezen tot ze ergens in noord holland een nieuwe lens kunnen plaatsen,ma of dat de oplossing is ?
vind het alleen ...... als hij het echt begeeft, het onderste las ik op een forum moet je maar eens lezen.
grtz
smNou.. Zo veel klachten. Ik denk dat jullie enorm overdrijven. Ik ben laatste drie dagen puur met dit ps3 problemen bezig geweest. Eigenlijk kun je gewoon alles zelf maken. Als je ps3 geen blu ray maar wel dvd leest heeft het alleen een cleaning nodig schoonmaken op youtube kun je dat zien hoe dat moet , doet je blu ray niet koop je er eentje voor 70.- euro. Je kan echt alles op youtube zien.
Voorbeeld mijn neefje heeft vandaag op zijn ps3 300 gb hardeschijf ingebouwt. 2,5inch sata. Behuizing los gemaakt erin. Installeren. Plus hij heeft nu op zijn ps3 Linux Yellow Dog 6.1 .
En ik ben bij 3 mensen langs geweest die alle drie gta4 hebben en toen ik vroeg of ze problemen hebben gehad kreeg ik het antwoord NEE. Ik zeg dit absoluut niet op iemand hier te blocken ofsow wat ik wil zeggen is meeste oplossing ligt bij jouw zelf goeie onderzoek doen en maak je alles zelf. En wat tips wat ik zelf ook heb. Mijn playstation ligt 1 meter hoog van de grond op een glasplaat die ik special voor mn ps3 heb laten maken. Er zit genoeg ruimte tussen muur en ps3 ( achterzijde ) Er zit geen andere apparatuur bij die warmte geeft. Plus je moet er wel voor hebben deuren ramen af en toe open houden je huis regelmatig stofzuigen en dweilen. ff denken wat nog meer ow ja niet als een gek gaan gamen probeer om de uur pauze te houden voor je ps3 en nog voor je eigen gezondheid. Ga met liefde met je ps3 om uggy