Ps3 maakt krakend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo
Ik heb een gloednieuwe Ps3 Slim gekregen. geìnstalleerd enzo en niks op aan te merken.
maar kort daarna (2 dagen later) begint hij bij games van die rare krakende geluiden te maken.
Op internet staat al genoeg over dit maar daar heb je van die mensen die gelijk over de garantie beginnen en terug gaan naar de winkel.
Ik wil liever mijn level op Mw3 enzo behouden.
Misschien kan dit probleem aan de HDD liggen of omdat hij niet op een plasma-tv is aangeschakeld. graag reacties!

Gewoon naar de winkel terug gaan. Wel even een backup van je savegame(s) maken.

Hoi,

Even je bericht in juiste sectie gaat duidelijk om ps 3

Even edit* : Dit geluid komt uit mijn opening waar ik de cd`s in doe. Mijn kamer is stoffig like hell dus hij zit misschien al helemaal vol :# kan het hieraan liggen?

Hoi,

lijkt mij stug dat het daar aan ligt volgens mij te kort 2 dagen.

Lijkt mij ook erg stug na 2 dagen. Ik heb die van mij (60GB fat) laatst, na 4 jaar intensief gebruik, eens volledig uit elkaar gehad. Mijn PS3 staat bijna op de grond, maar nauwelijks stof erin. Mijn PC hapt duidelijk meer stof en die staat hoger.

Waar zal het aan kunnen liggen? ik sluit hem normaal aan

EDIT: Mijn kamer is ongeveer 2m en 20cm hoog, mijn ps3 staat op ongeveer 1meter 10, dus hier vangt hij denk ik wel meer stof. PS: Mijn pc is pianolak en die is in 1/2dagen al ver onder het stof verdwenen

Laatst bewerkt:
Het is jammer, omdat je de PS3 net nieuw hebt, maar zou toch terug gaan. Je PS3 mag niet kraken na 2 dagen.

Ik heb deze gekocht bij Wehkamp omdat er veel korting was, moet ik dit terugsturen of sony bellen (psn mensen) want ik wil niet min ps3 4 weken kwijt zijn, wil zo gauw mogelijk een nieuwe dan

Eerst bij Wehkamp aankloppen, zij zijn immers de verkopende partij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan