PS3 maakt raar geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
50
Ik heb een PS3 60gb nog. geen problemen ooit mee gehad, maar nu heb ik iets vreemd aan de hand.

het laatse game dat ik heb gekocht is FIFA09, en zoals elk nieuw spel speel ja vaak constant.

maar tijdens het opstarten van FIFA09 gisteren maakte mijn PS3 een vreemd geluid, dat i anders niet doet. het is altijd moeilijk te beschrijven wat voor soort geluid. maar het is een soort trillend/tikkend. het is niet altijd constant. ik dacht eerst dat het de game was, ik heb al vaak bugs gehad bij fifa-games. maar dat is het niet, want ik heb nog eens resistance uit de oude doos gehaald, en ervaar ook hier dit geluid. soms af en toe soms wat constanter en soms niet. ik hoor het geluid enkel bij het afspelen van games.


mijn PS3 speelt nogtans uitstekend als je dat geluid wegdenkt, maar ik heb schrik dat (er waarschijnlijk) iets niet goed zit en dat mijn PS3 stuk kan gaan.


zijn er mensen met een gelijkaardig probleem?
 
ps3 geluid

ik heb het zelfde probleem ook gehad precies bij het zelfde spel:fifa 09
daarvoor had ik dat soort geluiden ook niet:mad:
 
als je garantie hebt terug brengen zowel fifa 09 als je ps3.. mijne was ook stuk en ik heb een gloednieuwe gekregen (duurde alleen wel ff 6 weken 0.0)
 
als je garantie hebt terug brengen zowel fifa 09 als je ps3.. mijne was ook stuk en ik heb een gloednieuwe gekregen (duurde alleen wel ff 6 weken 0.0)

gloednieuwe? geen gerepareerde "2dehandse nieuwe"?
 
Topics van 2008 mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.

slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan