Ps3 mediaserver vindt ps3 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

reef66

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
133
Ik heb een nieuwe versie (1.9.1) van Pms geinstalleerd omdat de oude versie mijn player niet meer vond. De nieuwe doet dat echter ook niet. Hij blijft maar aangeven: zoeken naar renderers
Ik heb KPN glasvezel en of ik nu draadloos of bekabeld werk, dat maakt geen verschil.
Mijn besturingssysteem is W8.1
 
Dit is nogal onduidelijk aangegeven:
a. Staat de W8.1 computer op hetzelfde netwerk als de player? Bijv. verbonden met de routermodem van KPN? Of beiden verbonden met een zelf aangeschafte router?
b. Wat is die player? Playstation 3? Popcorn Hour? etc.
c. Kijk in Netwerkcentrum , daar moet staan dat je W8.1 computer op een Thuisnetwerk is aangesloten.
d. Verder is het mogelijk dat je een security suite geïnstalleerd hebt staan op je W8.1 (dus mét een firewall erin) die je PMS server onvindbaar maakt op je netwerk.

Tijs.
 
Dit is nogal onduidelijk aangegeven:
a. Staat de W8.1 computer op hetzelfde netwerk als de player? Bijv. verbonden met de routermodem van KPN? Of beiden verbonden met een zelf aangeschafte router?
b. Wat is die player? Playstation 3? Popcorn Hour? etc.
c. Kijk in Netwerkcentrum , daar moet staan dat je W8.1 computer op een Thuisnetwerk is aangesloten.
d. Verder is het mogelijk dat je een security suite geïnstalleerd hebt staan op je W8.1 (dus mét een firewall erin) die je PMS server onvindbaar maakt op je netwerk.

Ik weet niet wát er geholpen heeft maar ik heb zojuist de server van m'n laptop verwijderd en via een andere link opnieuw gedownload en geinstalleerd, en nu werkt het wel...(?)

Alles is trouwens met elkaar verbonden via de KPN router en beveiligd met AVG (betaalde versie).
De server wordt nu ook weergegeven in m'n thuisnetwerk. Het zal wel...

In ieder geval bedankt voor je reactie.





Tijs.
 
Ok, je hebt nu in ieder geval alles nagekeken wat kon.
En dat je wilde streamen naar de PS3 stond in je titel, daar had ik overheen gelezen. :eek:

Graag nog je vraag als opgelost aangeven, ajb. :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan