PS3 netwerk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JON44S

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Berichten
120
Helpmij,

Sinds vandaag wil mijn Playstation nietmeer connecteren met mijn draadloze router.
Met een lan kabel heb ik nog niet getest, maar voorheen werkte alles perfect.
Ook kwam er iets dat ik mijn playstation fout had afgesloten maar dat had ik helemaal niet gedaan.
Wie kan mij helpen met dit probleem, ik vermoed dat het mijn playstation zelf is aangezien alles werkte tot vandaag.

Alvast bedankt
 
reset router en reset instellingen op ps3.
probeer opnieuw
 
de playstation gerest deed ik als eerst, vervolgens krijg ik een error code ( die ik op zocht maar ik wordt er niet wijzer van )
daarna heb ik een andere router geprobeert, elke pc in mijn huis kan ermee connecteren maar mijn playstation niet.
morgen probeer ik met een vaste kabel misschien is dat een oplossing :s
 
wat is de error?
khad ook zo'n soortgelijke fout met connecten bij een neef.
het ging namelijk over de ip's
 
Hoi, ik loop met hetzelfde probleem, maar ivm die IP ik had het ook en ik heb het weg gekregen door het handmatig in te stellen
zo heb ik ze weg gekregen maar nu kan ik niet verbinden met het internet omdat ik een DNS-fout heb die kan je normaal wegkrijgen door je DNS als volgt te instellen
primaire DNS - 4.2.2.2
secundaire DNS - 4.2.2.1
heb ik gedaan en het lukte maar nu lukt er niets meer
heb ook mijn DNS gebruikt enzo maar met de kabel lukt alles perfect maar dan moet ik weer steeds de kabel van men digibox uittrekken en in men ps3 steken en dat is lastig daarom dat ik wireless wil doen
 
je moet je DNS van je internet ISP gebruiken.
niet zomaar wat invullen.
en ja klopt handmatig
 
wel jh dat DNS dat je vind bij "uitvoeren - cmd - ipconfig" he xD
meer men probleem is opgelost bij gwn naar de winkel gereden en internetkabel gekocht xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan