ps3 of pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmij14

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
wat is beter om te gamen
playstation 3 slim 250 gb of

HP Desktop Pavilion Elite HPE 140

Processor Intel® Core™ i7-860
Interfaces 8x USB en Firewire
Garantie 24 Maanden pick-up & return
Harde schijf 3 TB
Werkgeheugen 8 GB
Beeldscherm Geen
Optical drive Blu-Ray speler/DVD-RW (+/-rw)
Videokaart NVIDIA GeForce GTX260 SE
Videogeheugen 1792 MB
TV-tuner Ja
Gewicht nvt
Cardreader Ja, 15-in-1
56K Modem / LAN Nee / Ja
Wireless LAN Ja, 802.11 a/b/g/n
Speakers Nee
Toetsenbord / muis Draadloos/draadloos
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium 64-bit
Software o.a Norton Internet Security (60 dagen), Office Home and Student 2007 (Trial)

ik vraag me af welke het langst meegaat
welke mooiere kwaliteit heeft
en de meeste spel mogelijkheden heeft

alvast bedankt

het ligt er aan wat je er precies mee wil als het echt alleen gamen of wil je er ook nog andere dingen meedoen?

PS3 gaat wel een tijdje mee maar binnen enkele jaren is er dan weer een 4 (nog wat later geen spelen meer voor3).
PC kan je upgraden zodat je nog up-to-date blijft, natuurlijk vertraagt die ook.
Ik zou voor PC gaan omdat je er meer mee kan dan alleen gamen. Je kan ook eventueel de pc aansluiten op de TV en dan een controller kopen (dan heb je eigenlijk ook een ps3).
Maar heb je eigenlijk al spelen voor pc/ps3?
Dat zou miss je keuze kunnen vergemakkelijken.

Olivier ;)

uhm ik heb de ps3 zelf met 4 spellen
en stuk of 10 spellen voor de pc waarvan ik er zeker 6 niet op mijn pc kan draaien.
ik ben van plan mijn ps3 te verkopen aangezien internet en bv films streamen gewoon niet goed gaat.

alvast bedankt alle reacties zijn welkom

Dit is bijna een onmogelijke vraag.
Je gaat ook niet naar een groente man met de vraag: "Appels of Peren".

Een console kun je niet vergelijken met een PC.
De vraag is meer: "Hoe fanatiek ben je met gamen?"

Een console is makkelijk, of je koopt een spel dat geschikt is voor de console of niet.
Bij een PC moet je kijken naar de specs op de verpakking en dit vergelijken met jouw pc.

gr. Greg

wat ik ook vaak te horen krijs, is dat hp een slecht pc merk is en al zeker om te gamen.
is dit waar of gewoon onzin ?
en welk merk zou ik dan beter kunnen aanschaffen

wat ik ook vaak te horen krijs, is dat hp een slecht pc merk is en al zeker om te gamen.
is dit waar of gewoon onzin ?
en welk merk zou ik dan beter kunnen aanschaffen
Het is niet zo dat HP een slecht merk is om te gamen.
Maar zodra je een standaard (voorgefabriceerd) pc koopt wordt er, om de prijs te drukken, bezuinigd op essentiële onderdelen om een goede game aan te kunnen. Bijv. een sterke videokaart met gedeeld geheugen.

Daarom ook mijn vorige opmerking, zodra je een PS3 koopt en een spel voor de PS3 weet je dat deze goed werkt op die console. Hij is namelijk gemaakt volgens de specs van PS3.
Met een PC game kan de fabrikant zelf bepalen waar hij op draait.
Dit gebeurt vaak met games die erg populair zijn (GTA om een voorbeeld te geven), hoe vaak hoor je niet dat voor die games de PC niet sterk genoeg is.

dus er zijn geen computers waarvan je zeker weet dat ze elke game kunnen draaien ?

Standaard computers waarvan ze NU verkocht worden kun je van uitgaan dat ze alle reeds gereleasede games kunnen spelen. Maar deze is al veroudert voor het eerstvolgende spel uitkomt.

in de winkel konden ze mij vertellen dat ik met deze pc 4 jaar vooruit kon :)

in de winkel konden ze mij vertellen dat ik met deze pc 4 jaar vooruit kon :)

Dat vind ik knap.
Zij hebben dus (denk ik dan maar) afspraken met alle gameproducenten gemaakt om geen zwaardere games te maken. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan