ps3 of ps3 slim?

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
hey nu de ps 3 slim komt/is uit. maar ja wat vinden jullie er van. wat zou het verstandigste zijn om te kopen? Is de slim wel betrouwbaar? hij ziet er overegens niet uit. maar heeft wel grotere harde schijf wordt minder rap warm en zo voor. maar zou het niet allemaal opelkaar gestomt zijn en snel kapot gaan?

ik zou graag een ps3 kopen voor op mijn kamer maar wat raden jullie aan? de grote betrouwbare oude bak of de nieuwe kleinere lichtere versie?

euh de slim das gemakkelijk.

Zuiniger, mindersnel warm, gaat niet zo snel kappot z'n groter broer.
De oude bak is dus juist NIET betrouwbaar.
Hebben de meiging aardig snel 1,5 - 2 jaar kappot te gaan cq. door over verhitting

+ de SLIM is goedkoper

neen is zelfs duurde heb ik gezien de ps3 plus 2 games voor 299 en de slim zodner iet 299.

Dat is dan een verkoop truc. Normaal is de oude 399.

Ze raken die oudere niet meer kwijt en dat is in mijn ogen logisch.
De SLIM is gewoon een verbeterde versie.
Het ziet er niet zo mooi uit, maar wat erin zit wel

ok dus best tog de slim kopen want iemand op sgool zei best de oude kope enzow maar i kweet eht niet goed. die slim ziet er egt wel goed koop uit.

Dat is alleen de buitenkant. :)

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Wil je voor het uiterlijk => de oude
Wil je voor duurzaamheid / minder warmte => SLIM

Tja, heb de oude bak nu aan jaar of drie en draait nog steeds hoor. Heb gelukkig wel de 60GB versie kunnen aanschaffen, wat inmiddels een 320GB versie geworden is.:D Voordeel van de 60GB is dat ie wat beter de PS2 games ondersteund, waarvan ik er toch nog wel een hoop ook leuk vind.

weet er iemadn hoelang de oude ps3 in belgie nog verkrijg baar zal zijn?

Deze Ps3 slim is gewoon een plat geslagen Ps3. Het verschil is veelte klein.

Ik ben dus niet onder de indruk. Qua hoogte heb ik zat ruimte, maar qua oppervlakte heb ik te weinig, dus deze aanpassing helpt mij persoonlijk niet echt.

De ps3 slim is een heel erg goed ding hij werkt goed, koelt goed, ziet er wel wat minder mooi uit maarja.

Als je dan toch een dikke ps3 wilt hebben neem dan de 60GB dat is de beste, als het goed is wordt hij niet meer gemaakt, maar een beetje googlen en dan vind je er zo een.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan