ps3 of xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahknol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2013
hallo allemaal!

ik wil graag een gameconsole kopen maar ik weet niet welke.

xbox controller heel fijn, maar ik hoor ook verhalen dat de controller soms de verbinding verliest en dat je tijdens de game de controller opnieuw moet verbinden.
verder xbox online betalen.... weet iemand nog voor en nadelen van een xbox 360?

ps3 was ik eerst helemaal gek van, maar controller xbox wel veel fijner.
gratis online gamen, maar wel veel hackers.... iemand ervaringen of tips over deze punten??

alvast bedankt!

Xbox is beter. Dat de controller uitvalt tijdens gamen is niet waar.
Ik zou even wachten tot de nieuwe generatie consoles uitkomen.
Koop dan een Xbox One. Verder is de kwaliteit van Xbox veel beter dan van Playstation.
Als de nieuwe Xbox en Playstation uitkomt moet je ook voor Playstation 4 betalen om online te kunnen spelen.

Xbox bied meer dan Playstation. Ik speel al 4 jaar lang met een Xbox tot nu toe geen enkel probleem, ben zeer tevreden :)

Afwachten voor de PS4

Playstation 4, nee playstation 4 is gratis online en xbox one moet je blijven betalen.
Bij de PS4 hoef je maar de CD van een spel te kopen en kan je het op meerdere accounts spelen, op de xbox heb je een serienummer nodig en invoeren op je account (eenmalig)

Of ik zou gewoon overgaan naar de PC-Platform wat ik heb gedaan. Alles op de pc is beter gefixt, beter communicatie etc bv met clans ens (teamspeak )

Maar als ik jou was zou ik de PS4 kiezen. Er is geen groot graphics verschil. De PS4 heeft zelfs betere Graphics..

http://www.pcmweb.nl/nieuws/ps4-vs-xbox-one-benchmark.html LINK ! << Er is een vid onderaan dan kan je ook zien wat voor graphics de xbox one en ps4 hebben en welke CPU.

PS4 GPU = AMD HD 7870 XT 2 GB
XO = AMD HD 7850 2GB

Here you goo ..

Mijn advies = PS4!

Laatst bewerkt:
Als je dan toch een console wilt aanschaffen zou ik direct al voor een ps4 gaan. Ik heb zelf xbox en ps3 maar ps3 vind ik beter. De controller van xbox is net een baksteen met toetsen. De ps3 controller is licht en zit goed in je hand. Bovendien is online gamen gratis en evengoed als xbox. Veel hackers dat is waar maar dat valt ook te zien met welk spel. Bijvoorbeeld: mw2. Heb al 3 jaar men ps3 en account en nog nooit gehackt geweest. Het is niet zo erg als dat het is..gewoon enkel invites van spelletjes/vriendschapsverzoeken van onbekende personen verwijderen en er kan niks foutlopen. Ps3 word wel snel warm maar je kan wel 5 uur gamen of langer maar dan lopen er wel risico's. Handig menuutje vergelijkbaar met die van een psp alleen groter. Je moet eens de specificaties van de xbox one en ps4 vergelijken en je zal zien welke het beste uitkomt. Voor mij is playstation niet slechter of beter dan xbox. Je moet gewoon kijken wat voor jou het beste uitkomt. Als je vrienden bijvoorbeeld xbox hebben kan je eventueel ook xbox kopen en zou ps3/ps4 misschien niet zo leuk zijn. Gewoon vergelijken welke console het voor jou het beste uitkomt en je zal wel de oplossing vinden. Maar ps4/ps3 is zeker een aanrader... bovendien kan ps3 blue-ray spelen en xbox niet ! :D Tenzij je daar geen aandacht aan schenkt en zou misschien xbox dan toch beter voor jou zijn haha

als je bij de ps4 online wil moet je een playstation plus account kopen. hiervoor moet je net als bij de xbox iets van 4-5 euro per maand voor betalen.
je krijgt dan wel iedere maand 1 of een aantal gratis games.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan