PS3 op een hd-ready beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

m@ikel

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Hallo,

Ik wil misschien binnenkort een ps3 aan gaan schaffen, nu heb ik thuis al een hd-ready beamer staan(acer ph530) met natuurlijk een hdmi aansluiting, als ik nu de ps3 op de beamer aansluit via de hdmi aansluiting ziet dit er dan een beetje mooi uit? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Ik heb ooit met een PS2 op een gewone beamer gespeeld. Dit zag er al goed uit. Garanties kan ik niet geven, maar je mag verwachten dat een HDR beamer met een HD apparaat eraan vast geknoopt zal wel spectaculair zijn.

Wat wel van belang is, in wat voor een ruimte ga je spelen, licht of donker. Als je in een lichte ruimte gaat spelen (wat beter is voor je ogen) heb je een beamer met veel antilumen nodig.

bedankt voor je reactie,

Ik heb de beamer op zolder staan en heb hier 3 ramen die ik volledig kan verduisteren:D

Maar mijn belangrijkste vraag was of je ZEKER weet of dit een mooi beeld geeft, ik hoopte op mensen die hier ervaring mee zouden hebben.
Ik heb nu ook mijn ps2 op de beamer aangesloten, ik vind dat toch erg tegenvallen, maar dat komt natuurlijk ook doordat de ps2 dat eigenlijk gewoon helemaal niet aan kan, en mijn vraag was dus of de ps3 dit wel aan kon?

Alvast weer bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan