PS3 op monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

luigie

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Berichten
68
Hallo,

Ik heb mijn PS3 nu ongeveer een jaar, en ben er zeer tevreden over. Ik speel met veel plezier BF3 en vele andere spellen. Maar nu is mijn televisie kapot!
Nou is mijn budget niet al te groot, en ben ik op zoek naar een monitor tussen de 100 - 200 euro. Ik heb eentje gevonden die me aanspreekt.

http://www.bol.com/nl/p/philips-228...d-monitoren1-ms-111128_B4__1_9000000011755996

Nou heb ik verschillende vragen:
-Kan ik gewoon de HDMI kabel in mijn PS3 stoppen, en dan de andere kant in de monitor, en dat ik dan direct kan spelen? Plug en play dus?
-Hoe zit het met geluid? Er zitten geen ingebouwde speakers in.
-Kan ik het beste 2 MS of 5 MS doen?

Natuurlijk kunnen jullie me ook altijd een andere aanraden.

Groeten,
Luigie.
 
Met een HDMI kabel gaat het lukken. inderdaad Plug and play !!! :) Maar er is slechts 1 nadeel geluid heb je niet. Daarvoor moet je een andere kabel(s) hebben, maar dat weet ik zelf niet zo goed.
 
2 of 5ms, zal je eerlijk waar geen verschil mee merken.
Je kunt inderdaad gewoon de hdmi kabel in beide apparaten stoppen en het werkt.

Als er geen speakers in zitten zul je boxen moeten aansluiten op je PS3 Audio Output
 
Boxen gaan normaal niet op ps3 (nog niet geprobeerd) . Maar schijnt geeft ps3 niet genoeg stroom aan de USB poorten voor de boxen te laten werken. Was ik ook van plan om te doen.
 
@grumbkow

De PS3 moet de audio toch ergens heen sturen?
En daarvoor heeft hij boxen nodig!
Net als een TV, Een TV zonder Boxen heb je niks aan!
 
@Pedro de audio gaat standaard over de HDMI mee, correct.
Maar zoals je hier kunt zien heeft de PS3 ook gewoon een Optische Digitale Output, als je deze aansluit op boxjes of wat dan ook komt hier gewoon geluid uit. Tevens kun je het geluid ook gewoon naar boxen sturen met de AV Multi Out

En een TV zonder boxen heb je genoeg aan als je daar boxen op aansluit ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan ik het nou precies met het geluid doen als ik geen ingebouwde boxen heb?
 
Ja dat snap ik :p. Maar hoe, dat weet ik niet precies..

Je hebt een geluidssysteem een PS3 en een kabel die beide apparaten met elkaar kunnen verbinden.
Sorry maar meer is het niet.
ga naar een lokale hardware zaak en vraag daar om advies?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan