Ps3 Openmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kebabsnor

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort mijn ps3 wit gaan spuiten alleen dan moet ik hem wel eerst openmaken.
Ik kan natuurlijk wel alles een voor een eruit draaien en daarna alles er weer terug in maar is er geen makkelijkere manier om alleen de behuizing eraf te halen om te spuiten?

Alvast bedankt.

Ik ben bij voorbaat geïnteresseerd in het resultaat en naar de werkwijze. Houd je ons op de hoogte, kebabsnor?

@dnties
Ik heb de 80gb phat dus de oude ps3 maar niet die gene die ps2 spellen af kan spelen.

@MicMokum
Ik houd jullie op de hoogte;)

Advies maak even foto's bij het uit elkaar halen. Het is op zich niet echt moeilijk, maar als je een paar dagen verder bent na het spuiten........
Heb zelf de 60GB welke wel PS2 games ondersteund en heb deze tot op het moederbord helemaal open gehad. Dit om schoon te maken en de koelpasta te vervangen. Zou even kijken of je dat ook meteen kunt doen. Wordt ie weer stiller van.:)

Laatst bewerkt:
Ik wil even laten weten dat hij in elkaar zit alleen hij doet het niet meer.
Krijg geen beeld meer en kan hem daarna ook niet meer afzetten met de knopjes aan de voorkant ik moet de schakelaar aan de achterkant gebruiken.

Ben ik bang dat je toch de boel niet goed hebt terug gebouwd. Zit weinig op, dan hem weer open maken. Goed kijken of alle (flat)kabels goed zitten.

Al twee keer gedaan samen met vriend van mij alles dubbel gecheckt alles zit gewoon goed aangesloten.

Al geprobeerd aan/uit knop vast te houden tot je de tweede piep hoort en dan los te laten. Mogelijk reset ie dan de video output.

Jap ook al geprobeerd en ook andere tv en andere kabel krijg gewoon geen beeld...

Wat heb je allemaal gedaan terwijl de PS3 uit elkaar lag? Alleen geverfd of ook nog andere dingen (zoals koelpasta vervangen etc.)?

Tijs.

Heb de koelpasta vervangen n het moederbord is gevallen en daardoor viel het batterijtje uit het moederbord.
Er was een klein heel klein stukje van het lipje om het batterijtje vast te houden afgebroken nog kleiner als een mm.
Daarna heb ik het batterijtje er terug in gedaan en in elkaar gezet en toen kreeg ik dus geen beeld meer.

Stel ik laat ergens bepalen wat er precies kapot is en stel het is het moederbord.
Is het dan een optie om een ps3 2de generatie te kopen met bijvoorbeeld een kapotte blue Ray speler en daar het moederbord uit te halen en in die van mij te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan