PS3 Probleem: "Het databestand op de harde schijf wordt gereconstrueerd"

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijskings

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
Berichten
3
Wanneer ik de ps3 op start krijg ik de melding dat "Het databestand op de harde schijf wordt gereconstrueerd". Als ik dan op Ok klik probeert hij te reconstrueren maar dit gaat fout en de ps3 geeft aan dat je moet formateren. Ik wil niet mijn saved games verliezen dus ik wil niet formateren! heeft iemand een oplossing? soms als ik hem dan een keer opnieuw opstart kom ik wel gewoon in het ps3 menu, de ps3 kan alleen geen cd's meer lezen! Ik speel sinds kort GTA4, miss heeft dit er ook iets mee te maken?
 
In een PS3 zit toch een harde schijf? Ja, sorry ik heb geen PS3 en niet zoveel evaring met de dingen maar als het een harde schijf heeft, denk ik dat de harde schijf een probleem heeft. Misschien contact opnemen met de leverancier?
 
Als dit gedrag van je PS3 te danken is aan ombouw, dan kijken of je alles weer terug kunt zetten naar origineel.
Is dat niet het geval, dan zou het inderdaad een probleem met de harddisk kunnen zijn of met een save-game memorykaart.

Tijs.
 
Mijn ps3 is niet omgebouwd. Origineel 40gb. Ik ga maar eens kijken of de harddisk goed bevestigd is!
 
Mijn ps3 is niet omgebouwd. Origineel 40gb. Ik ga maar eens kijken of de harddisk goed bevestigd is!

hang er anders even een usbstick an en copy je data, dan kan je veilig rommelen wat je wilt, en desnoods formatten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan