PS3 PSN geneuzel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchgun72

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Berichten
27
Ik kan niet op het PSN ik wordt er steeds afgeknikkerd en ik word er ****** ziek van.:mad:
Ik kan wel op mijn internet browser maar dat is het.:(
Ik krijg steeds foutmeldingen zoals 80710092 en 807101FF
Wat kan ik doen om mijn verbinding te herstellen met het PSN netwerk??:thumb:
 
Er is een storing of is inmiddels opgelost voor het PSN network. Ik heb zelf gister niet meer geprobeerd.

De volledige PlayStation Network-service is voor alle PS3-eigenaren hersteld.

Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) is ervan op de hoogte dat de interne klok van alle PS3-systemen (met uitzondering van het PS3 Slim model) het jaar 2010 als schrikkeljaar herkenden.

Nadat de datum van de interne klok van 29 februari naar 1 maart (beiden Britse tijd) is overgesprongen, heeft SCEI bevestigd dat de problemen nu zijn opgelost en dat gebruikers de PS3-systemen nu weer als gewoon kunnen gebruiken.

Ga als de tijd die op de XMB (XrossMediaBar) wordt weergegeven nog steeds niet klopt, naar Instellingen > [Datum- en tijdinstellingen] om de tijdinstellingen handmatig of via het internet aan te passen (zie screenshots).

Hou het PlayStation.Blog via blog.eu.playstation.com in de gaten of ga naar eu.playstation.com voor meer updates. Onze excuses voor eventuele ongemakken.
Bron;
http://nl.playstation.com/games-med...266756/PlayStation-Network-service-is-hervat/
 
uhm ik weet daar alles van....;)
Kijk naar de datum daar van en naar de datum dat ik de vraaag heb gepost.:confused:
 
Ja, dat weet ik. Ik had er ook op 2 maart last van en kon geen recentere mededeling hierover vinden.

M'n PS3 had een datum 1/1/2000 gekregen. Nog geen tijd gehad om te kijken of het opgelost is.
 
uhhhmmm mijn datum was gewoon goed er was niks mee aan de hand zelfs.
en ik kan op PSN toen ze het oploste maar ik kan er nu niet op.
 
Modem en eventueel router al gereset en dan weer de PS3 aan?
 
Heb je al geprobeerd de verbinding helemaal te verwijderen en opnieuw in te stellen, of gewoon een verbinding test gedaan? Zo ja, wat zijn de meldingen bij die verbinding test... (als het goed is kijkt deze namelijk ook naar de PSN aanmelding, of ik ben in de war met die van Xbox).

Wat je ook kunt doen bij account is kijken of je username en ww goed is ingesteld, officieel moet je hier een melding van krijgen, maar het is en blijft techniek.
 
Ik kan er weer op :D
hij deed het ineens weer
Ik wil jullie 2 heel erg bedanken voor jullie hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan