PS3 Recorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy1005

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Hey,

Hoe kan ik recorden met de ps3? (liefst gratis indien mogelijk)
Ik zou namelijk graag enkele CoD MW2 filmpjes maken.

Alvast bedankt,
Jordy

So ver ik 123 heb kunnen vinden op google heb je iets nodig van een capture device

Google anders zelf eventjes op: record ps3

Zo iets ga je dan krijgen denk ik klik

Ik zit op het moment in de trein dus me internet is redelijk langzaam haha!

Groetjes,

Wat jos zegt is een goede optie, het is een apparaat dat je aansluit op de computer. De kleurenkabels van je PS3 stop je in het apparaat, en zo maakt je Ps3 verbinding met je PC. Je moet dan even software gebruiken als AMCap of VirtualDub.

Als je opnemen en spelen op je tv tegelijk wilt moet je bij een handige winkel in de buurt splitters kopen, zodat je de kabel in 2'en kan splitten.

Als je in HD wil opnemen kan je gaan voor de Hauppage HD PVR, maar die is rond de 200 euro, en dat is niet slim als je net begint.

een vraagje nu ik dit zie staan...

kan je eigenlijk met de PS3-camera opnemen?? en is hiervoor ook een programma of zo nodig?

Laatst bewerkt:
klopt je hebt inderdaad een capture kaart nodig. Als je een beginner ben raad ik je de Easycap aan, erg makkelijk in de omgang. Is ook niet duur, kost geloof ik 15 euro ofzo. Maar de beeldkwaliteit is wel zwaar verrot. Als je toch eentje wilt waarmee je echt mooi gameplay van wilt opnemen is de Hauppage HD PVR een optie (195 euro).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan