Ps3 Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

milano123

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Ja ik weet ik ben vast wel de 100ste die het over ps3 enzo heeft maar goed..:p
kheb hier een router ligge maar ik vroeg me wel iets af, de router op de pc aansluite (voor draadloos internet) is dat gewoon paar kabels verwisselen en dan hoppa internet of moet je echt alles instaleren via een cd maar alsik dat doe dan ben ik wel bang dat er gevolgen komen met het internet want we hebbe een pc die al bedraad internet krijgt met zo'n tele2 modem,,

als iemand antwoord weet op deze vraag reageer dan:thumb:

Welke router heb je?
Het is normaal gesproken niet zo moeilijk nee. De kabel die nu van je tele2 modem naar de pc gaat haal je uit het modem. De router sluit je op je tele2modem aan en de kabel van je pc plug je dan in je router. Dan zou alles gewoon moeten werken. Het kan zijn dat je je tele2 modem ff moet ressetten dat moest ik ook bij dat ding van mij.

Laatst bewerkt:
ik heb de linksys wrt54g2 Wireless G router

dus als ik die dingen doe and komen er als het goed is geen slechte gevolgen :p?

Dat modem heb ik ook, samen met dat vood ding van de tele2, dat werkt prima. Je moet nog wel ff je draadloos beveiligen want anders kan de hele buurt gratis internetten;)

je kan het eerst ook proberen zonder te resetten. Maar bij mij moest ik eerst mn modem resetten omdat ik anders een verkeerd ip-adres kreeg. Het kan ook zijn dat je een paar minuutjes je modem uit het stopcontact moet halen en alle draadjes er ff uithalen. Dan je modem weer inschakelen en je router aankoppelen. Welk tele2 modem heb je eigenlijk?

Laatst bewerkt:
eigelijk heb ik geen idee:P staat nergens op, er staat alleen Tele2 op die modem:confused:

Laatst bewerkt:
jha ik heb wel geprobeerd die internetkabel die in de pc zit in de router te doen en die internetkabel van die router in de pc

nope en nee er zit geen reset knop op de modem maar wel op de router, maar ik heb het net geprobeert en het werkte wel ik had internet op de ps3 maar niet op de computer? hoe kan dat

Laatst bewerkt:
kheb niet erg veel aan die bestand gehad want er staat alleen maar wat je moet doen voor widows XP en 2000 en 98 maar ik heb vista,,:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan