PS3 van HDMI weer naar standaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgeerolf

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
318
Hallo, ik heb overlaatst met m'n ps3 via hdmi kabel gespeelt, wel mooi enzo , maar nu ben ik weer thuis en nu gaat hij niet meer met de gewone tulpenstekker (geel, wit, rood)
Ik heb al wat gezocht en daar zeggen ze dat je gewoon 5 seconden op de reset knop moet klikken tot je biep hoort, als ik dat doe schakelt hij gewoon uit en als ik hem dan weer aanleg heb ik nog steeds geen beeld. Weet iemand hoe je dit moet oplossen ?
 
Je tweede bericht verwijderd. Het is niet de bedoeling om na ongeveer tien minuten je vraag omhoog te schoppen.

Mischien moet je de PS3 weer even op de HDMI aansluiten en dan de instellingen aanpassen.
 
Je tweede bericht verwijderd. Het is niet de bedoeling om na ongeveer tien minuten je vraag omhoog te schoppen.

Mischien moet je de PS3 weer even op de HDMI aansluiten en dan de instellingen aanpassen.

Dat is het probleem, de enige TV die we hebben met HDMI staat niet hier , maar in ons buitenverblijf. Het kan wel een tijdje duren tot we weer naar daar gaan.
(sorry van dat 2e bericht)
 
Even iemand in je kennissen kring opzoeken die een Plasma/LCD scherm heeft met HDMI aansluitingen?
 
Even iemand in je kennissen kring opzoeken die een Plasma/LCD scherm heeft met HDMI aansluitingen?

Ja waarschijnlijk wel
maar het is toch vreemd dat het niet met die reset knop lukt, misschien doe ik iets verkeerd, ik duw gewoon op die knop ( ongeveer 5 sec tot hij biept) net zoals op andere forum staat aangegeven, maar er komt maar geen beeld op mijn scherm ...
 
hoe doe je het dan, als ie uitstaat, dan moet je direct een aantal seconden indrukken. dan biepbiepbiep ofzo en dan doet ie het
 
Bedankt Sanderkorf16, het is me gelukt dankzij jouw opmerking, ik dacht nl dat hij aan moest staan, ik wil natuurlijk ook de anderen bedanken die hun tijd hierin hebben gestoken ;)
 
haha alsjeblieft hoor
was ik eerst zelf ook een lange tijd mee bezig om het uit te vinden dus ik deel mijn ervaringen graag :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan