Ps3 vraagie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

deobus

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
135
Ik heb gisteren een ps3 gekocht :D ik heb er meteen gta episodes from liberty city bijgekocht maar wat valle die gfx tegen zeg! op de pc doet gtv IV het beter zeg maar.. qua gfx.
Ik heb 1080p ingesteld op mijn beeldscherm/tv..
hier de tv/monitor specs: http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/samsung/syncmaster_t240hd/281342/

Is dit gewoon een oud spel dat ze toen de kracht van ps3 nog niet echt benut hebben? of doe ik iets verkeerd.. ik ben totaal onbekend nog met consoles.. kon dus ook geen grafische instellingen vinden..

Uncharted 1 vind ik ook tegenvallen qua gfx, niet zo erg als gta maar toch.
Modnation racers is dan echter wel weer mooi.. en uncharted 2 heb ik nog niet bekeken, zal dit meteen even doen..

Vriendelijke groet,

-Deo
 
Ik heb net mw2 aangeschaft, en vind hem op mijn pc er mooier uitzien dan op de ps3? wat doe ik verkeerd? :eek: ook youtube filmpjes ziet er VEEL beter uit..

-Deo
 
dat scherm is gewoon een pc-scherm met TV-tuner, die is niet echt gemaakt om het grafisch geweld van de PS3 op 1080p te kunnen tonen.

als je wat geld overhebt, kan je effe de plaatselijke mediamarkt/vandenborre/weet ik veel van electronicashop die jullie in je buurt hebben binnenstappen en uitleg vragen welke tv binnen je budget het beste is.

ps: de PS3 graphics komen maar pas goed tot hun recht op een 30" of groter TFT/Plasma/LED scherm, niet een LCD scherm (NEE LCD en TFT zijn niet hetzelfde, TFT is Thin-Film Transistor Liquid Crystal Display, LCD is gewoon een Liquid Crystal Display; TFT is eigenlijk een verbeterde versie van de LCD. Voor gedetaileerde uitleg over TFT en LCD: Zie Wikipedia!)
 
Bedankt voor je reactie, maar wel grappig dat ik bij mycom, betere winkel dan mediamarkt etc., dit beeldscherm heb gekocht. Ook is het ''extra'' of ''speciaal'' goed OOK voor consoles.. dat is wat de mycom, fabrikent en verpakking mij tenminste zeggen.
Ook heeft deze monitor alles wat volgens andere gamers de ps3 nodig heeft.|
En grafische mogelijkheden komen mss het best uit op een grotere tv, maar hoort net zo mooi te zijn als op een 24 inch.
Het lijkt nu gewoon of het bad company 2, of zelfs bf2, voor de pc is zonder enige anti aliasing is.
Het lijkt denk ik mooier op een groot scherm, maakt echter niks uit in specificaties hoe een console iets moet laten zien.
In praktijk (b)lijkt ook: hoe groter je scherm hoe meer ... woord ff kwijt, ''blokkies/balkies'' je ziet.
Ik heb vanmiddag nog de default settings op nieuw gedaan. En alles weer opnieuw ingesteld. Dus op 1080p.
Het ''home'' menu van de ps3 ziet er echter epic mooi uit.
Kan het misschien aan de games liggen? dat deze wat ouder zijn?
Weet iemand hoe ik anders een scrnsht of filmpje kan maken van een game?

Thx,

Deo ;)

P.S. Kan ik proberen op 720P? is dat in theory mogelijk dat je daar betere prestaties mee krijgt?
 
Laatst bewerkt:
720p haalt niks uit.. snap hier echt helemaal niks van.
Verkoper van ps3 zij ook: tv/monitor is full HD met hdmi kabel en je bent settled... :S
(gamemania)
-Deo
 
Ik heb hier een PS3 op een Samsung FullHD LCD 40 "inch en super beeld. Heb zelf GTA niet, dus kan niet over die game oordelen wat beeld betreft. Speel diverse spellen, waaronder Gran turismo prologue. Deze is 1080P full HD top.
 
Ik deel de mening van Crash.
Speel op de PS3 met 38" scherm BF2 en het beeld is super.
Daarnaast alle spellen die ik speel via de PS3 of zelfs gewone DVD's worden strak weergegeven.

Waar het bij jou aan kan liggen zou ik niet weten.
 
Lock

Lock m'n threat maar.
Ik ben terug gegaan naar game mania of hun mss een idee hadden, hun komen ook uit op de '' van het beeldscherm.
Ik heb benede een sony bravia, dé ps3 tv als ik het goed begrepen heb van het eindeloze googlen :p
Ik ga hem van de week daarop proberen, en anders op m'n oude dikke breedbeeld buis :p
Bedankt allemaal, game-se,

Gr. Ruben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan