PS3 vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Beste gamers,

Ik heb een PS3 slim 120gb, maar mijn vraag is: Als ik demo's download en ik verwijder ze weer verwijdert ie dan ook echt alle MB's van de demo's? of blijft er dan nog een en ander op staan?
 
Laatst bewerkt:
Dan verwijderd ie ook echt de MB's. dat kun je ook zien bij de eigenschappen van de schijf. Ook kun je dat zien als je een content weg wil halen. Er wordt dan aangegeven hoe groot het content is.
 
Oke mooi bedankt!, en nog een vraagje, Ik hoor vaak dat de lasers in de playstations kapot gaan of niet meer goed werken. Is dat probleem ook nog zo bij de slim 120gb versie? of alleen bij de 80gb versie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee of dat probleem nog speelt. Ik heb nu denk ruim drie jaar een 60GB versie. Daarbij zijn de blu-ray units los te koop en redelijk makkelijk erin te zetten.
 
Oke, omdat ik je geen privebericht kan sturen, Zou je me je PSN willen geven? kunnen we ff lachen bij GTA enzo ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat speel je dan wel?
geef gewoon je PSN naam dan kan ik zien wat voor games je speelt via je trophies! ;)
 
Geen idee met wat voor naam ik online kom dacht avdcrash. Ik speel voornamelijk race games op de PS3, met G25 stuur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan