PS3 vs (game)pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

aymar

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo,
Ik weet niet of deze vraag hier goed staat maar oke :P,
Gister heb ik gespeeld op de PS3, en wat een gaaf ding is dat, nou mijn vraag is:

- Wat zou jij liever kopen? - wat? En waarom

- wat zou jij anderen aanraden? - wat? En waarom?

Dit helpt mensen die net kunnen kiezen tussen PS3 en een pc/gamepc

EDIT: als je nog reviews of andere dingen te zeggen heb op een van deze dingen (zoals links) dat mag natuurlijk ook :D

Laatst bewerkt:
hallo
ik zal liever een pc kopen omdat je daar gemakerlijk oline spellen op kan doen
maar een ps3 heeft juist weer andere voordelen dat is vooral deze
de games werken grotedeels zonder dat het beeld stil kan vallen of blijft hangen en met de pc kan dat veel meer geberuen ( met oudere pc's)
maar met de pc heb je wel meer spellen ook veel oudere nog en er blijven steets meer bij komen
dus het is ongeveer 50/50
dit is gewoon een kleine samevatting

persoonlijk zou ik sowieso gaan voor pc ik vind die bediening veel beter.
this maar net wat je zelf vind.

Ik zou kiezen voor een pc. Heb je bovendien meer aan dan aan een console. Ik heb nog nooit een mail gestuurd, een brief getypt, of een spreadsheet gemaakt op een console.
Games zijn er over het algemeen zowel voor pc als console maar zijn voor pc bovendien gemakkelijker verkrijgbaar (vul dat zelf maar in...)
Bediening hoeft geen probleem te zijn: koop gewoon een gamepad. Binnenkort komt voor de liefhebbers bovendien Kinect voor pc, dus daarvoor hoef je het óók niet meer te laten.

3 voor de pc , 0 voor de PS3 (waar blijven die ps3 liefhebbers nou?)

Een PS3/xbox/wii is vandaag de dag waardeloos prulwerk, in vergelijking met een GamePC.

Is altijd al zo geweest, en het zal voorlopig ook nog wel zo blijven.:)

Laatst bewerkt:
toevoeging op mijn reactie
voor de pc is er ook meer ondersteuning zoals updates
oja en met een console kun je wel een e-mail typen maar is onhandig
en de meeste consoles hebben geen java of flash player (dus ook bijna geen (oline) games of video's of iets dergelijks)

Laatst bewerkt:
Okee, maar qua gaming?

- welke is beter voor gaming? -- topic update!

(game)pc 4 - PS3 0

Topic update: welke is beter qua gaming?

welke is beter qua gaming?
- ik vind gamepc in alle wegen beter dan PS3, PS3 komt altijd nog slechter uit dan de xbox360.
ook qua licht en graphics is de gamepc beter!

ja het licht er aan wat je zelf belangrijk vindt vindt je de grapgichs belangrijk dan moet je ps3 nemen maar vindt je de pc juist weer fijn omdat er meer mogelijk heden mee zijn dan kun je beter voor de pc kiezen ( meestal is een muis + toetsenbord goedkoper dan een controller)
maar er komen ook steeds meer spellen bij voor alle 2 de game consols en pc games maar het licht er ook aan als je het wel fijn vindt
sommige vinden het fijn om met een camera te spelen dat kan dus met de pc weer niet dus...( dat komt er nog aan hoop ik)
het licht er gewoon aan wat je fijner vindt

ido, qua graphics is PS3 de slechste.

graphics tests:
nummer 1) gamepc (beste)
nummer 2) xbox 360 (2de)
nummer 3) PS3 (3de, laatste)

kijk op youtube!

ido, qua graphics is PS3 de slechste.

graphics tests:
nummer 1) gamepc (beste)
nummer 2) xbox 360 (2de)
nummer 3) PS3 (3de, laatste)

kijk op youtube!

ja maar op youtube is het vaak met een camera gedaan maarja ieder heeft zo z'n eigen mening
maar met de n.r1 ben ik helemaal mee eens n.r 2 niet echt helemaal

aan deze mousovers te zien, is de xbox toch beter? of ben ik scheel :p

Het is maar wat jij onder "beter" verstaat. Ik vind namelijk van niet.:p Vind de Xbox fletser qua kleuren.

nu zijn we bezig met, beste qua gaming. dus dan denk ik de xbox ":p" in vergelijking met ps3 he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan