Ps3 werkt niet..

• Onderwerp starter Onderwerp starter IDK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IDK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Hallo,

mijn naam is Ted en ben nieuw hier (niet het goede forum om me voor te stellen maar dat is niet erg denk ik)

Ik heb een Ps3 bij mijn abonnement gekregen (Little big world spel erbij en de 80 gig versie) en die sluit ik aan op mijn Tv (Sony bravia 4500 nog wat) Full HD en de tv vind niet eens de Ps3. Die van een maat van me een tijd geleden erop aangesloten en die deed het wel. Hij pakt alleen maar de laagste resolutie. Volgens mij ligt het niet aan de tv want de x-box 360 pakt ie wel de 1080i instelling. Elke keer als ik de Ps3 probeer te laten switchen doet hij alleen maar de laagste resolutie. Ik gebruik trouwens ook de HDMI kabel dus moet hij het doen.

Wie kan mij helpen met dit probleem. Ik zeg weer op laten sturen naar Sony en een nieuwe vragen..

Alvast bedankt en groeten Ted

Mmmm, dat is best vreemd. Dus als ik het begrijp heb je al in de instellingen gekeken?
Je kan SONY bellen? Toen ik probs had met mijn PS2 (Garantie al lang over datum) werd ik meteen geholpen (Gratis (met telefoon kosten dan:D))

Trouwens, Welkom op Helpmij.nl! We hopen dat je een leuke tijd zult hebben hier!:thumb:

Welkom op Helpmij.:)

Heb je bij de systeem instellingen van de PS3 wel alles goed nagelopen? Je kan daar aangeven dat je HDMI gebruikt en verderop de resoluties aanvinken.
Settings > Display Settings > Video Output Settings;
videooutput004.jpg

Bron;
http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/settings/videooutput.html

He,

ik heb bij de verdere instellingen ook alles geprobeerd en de tv herkent de ps3 niet eens als hdmi device... Ik ga vandaag kijken bij een maat van me of hij het daar wel doet en zo niet terug naar de Intertoys...

Bedankt voor de info en ik hou jullie op de hoogte.

Greetz Ted

Hey,

ik heb vandaag een ps3 van een maat van me aangesloten op mijn tv en die deed alleen de 1080i instelling en bij de 1080p ging het scherm de hele tijd flikkeren en er liepen strepen over het scherm heen. Ik heb bij zijn tv die van mij aangesloten en deed het daar perfect.. Nu is er dus iets mis met mijn tv denk ik en ook de playstation. Beide stuur ik op en laat ze nakijken. De x-box doet de tv ook maar 1080i.... Ga ik hoger flipt hij de pan uit...

Het is een 46v3000 Sony Bravia Full HD en ben er klaar mee!!!
Hehehe..

Maar gaat goed komen hoop ik..
Greetz Ted

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan