PS4 AW Lag / Slechte internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

RotteBever

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2014
Goedemorgen allen,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik game al een tijdje, en ik weet ook dat wanneer een nieuwe populaire game uitkomt deze kan laggen.
Ik speel zoals je zit PS4 en heb sinds een week Call of Duty: Advanced Warfare gehaald.
Wanneer ik online ga spelen merk ik hoe slecht mijn verbinding is. Ik heb met mijn PS4 op andere netwerken gespeeld en dit gaf geen problemen.

Het probleem dat zich vaak voordoet is dat wanneer ik een enemy zie lopen en begin te schieten, ik altijd het gevecht verlies terwijl ik weet dat ik vaker sneller ben. Wanneer ik dus schiet en hij/zij schiet terug dan ga ik dood. Op mijn scherm schiet ik eerder en moet de enemy dus al dood zijn. Als ik dan de killcam terug kijk zie ik dat op zijn scherm (in de killcam dus) ik helemaal niet schiet. Een vertraging dus. Ik heb geprobeerd dit op te lossen door met een kabel te gaan spelen in plaats van WiFi. Dit helpt een klein beetje maar het probleem blijft zich voordoen. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben?

Ligt het misschien aan mijn internet? Moet ik extra toepassingen uitvoeren op de modem? (Ubee EVW321B).
Dit is erg vervelend en neemt mijn zin om te gamen weg wat ik erg jammer vind want heb altijd graag gegamed.

In afwachting van een antwoord / andere ervaringen...

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan