PSP 3000 kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik ga in de zomervakantie werken en nu wilde ik een PSP gaan kopen.
Ik wil graag wat adviezen, ook had ik een paar vragen?

- Zijn de kleuren van de psp 2000 echt veel slechter? Op plaatjes leek de PSP 3000 veel mooier.
- Heb je de PSP 3000 en de PSP 3000 Slim & Lite of zijn die hetzelfde? Zo ja, welke is beter? Volgens mij was de prijs hetzelfde...
- Er zijn ook veel verschillende meningen over het upgraden van de firmware. Wat heeft dit voor invloed op je PSP?

Iemand nog andere tips/adviezen, ik hoor het graag!

Alvast bedankt,

Rick

Laatst bewerkt:
Heey,

- Het verschil in kleuren is door de extra instellingen van de 3000 goed te zien. Helaas werkt dit niet altijd even goed, het zal per game en per film verschillend zijn of je de functie in of uit wilt schakelen voor de beste kleuren.
- Van de PSP3000 heb je maar één model, de slim & lite.
- Het upgraden van je firmware is door Sony verplicht om gebruik te maken van sommige features. Er zijn echter hackers die aangepaste firmware uitbrengen. Met deze firmware is homebrew (eigengeschreven, veelal illegaal) software te draaien. De nieuwe PSP's komen echter met een nieuwere firmware waardoor downgraden niet meer mogelijk is. Het updaten van de firmware is verder vrijwel altijd probleemloos, dus niet echt iets om je druk om te maken.

Hartelijk bedankt,

Ik ben overtuigd, ik ga voor de PSP 3000 Slimn & Lite ! :d

Rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan