psp, downgrade? ombouwe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommygun

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2005
Heej,

Ik heb een psp. en daar heb ik een kaartje voor gekocht van 2gb.
en die pakt die ook, want hij ziet de save's erop

maar nu had ik dus Loco Roco gedownload voor de psp, maar ik weet niet hoe ik die spelend krijg. waarschijnlijk met een emulator, maar welke dan? en moet een psp erniet voor omgebouwd zijn? of moet ik dat downgraden gaan doen?

help!

moet je downgraden.
maar dat is illegaal dus mag niet over gesproken worden.

nee hoor op op de site van psp kan je de spel locoroco demo downloaden voor je psp
hij doet alles automatisch en dan moet je bij die joystick logo en dan op die onderste memory card probeer maar lukt bij mij wel:D

nee hoor op op de site van psp kan je de spel locoroco demo downloaden voor je psp
hij doet alles automatisch en dan moet je bij die joystick logo en dan op die onderste memory card probeer maar lukt bij mij wel:D

Klopt. Zo heb ik de demo ook gespeeld.

-.- je moet upgrade naar minstes 3.1 dacht ik www.yourpsp.com daar moet je de nieuwste downloade....en dan bij u psp game rubriek en memory stick sub rubriek..

:rolleyes: hierboven had mijn zoon gereageerd onder mijn naam.
Maar hij heeft nu het volgende gelapt :
zijn PSP gedowngrade, batterij viel eruit en nu doet het ding niks meer (gebriquet noemen ze dit) :evil:
is hier nog wat aan te doen ????
alvast bedankt voor de reacties ...
ilse

Helaas is hier niets meer aan te doen. Een PSP down ofwel upgraden kan alleen bij een minimaal voor 60% geladen battery of op netstroom. Gaat dit fout dan is de psp inderdaad gebricked en omdat de originele software erop zit, is hier niets aan te doen.

Als het gebeurt was met custom firmware, dan was er wel een mogelijkheid tot recovery geweest. De opties zijn nu de PSP opsturen naar sony a ongeveer 90 euro of een nieuwe halen. :(

P.S. Het omzetten naar custom firmware voor homebrew of illegale downloads is alleen mogelijk bij bepaalde types PSP. Heb je een andere dan kan het sowieso niet.

Laatst bewerkt:
er is vanaf kort geleden wel wat aan te doen

je moet je psp batterij ombouwen en dan zorgt de batterij dat de psp vanaf je psp memory card gaat lezen ipv je kapotte moederboard en dan unbrickt de psp zichzelf

deze theorie gebruikte sony zelf om opgestuurde psps te unbricken
toen wouden ze de psp terug sturen naar iemand waren ze zo dom om die batterij eraaan te laten zitten:p handig tog

meer info op psphacks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan