psp films

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo,

waar en hoe kun je films downloaden voor de psp, we gebruiken FTD maar daar zijn er maar heel weinig.... het lieft zonder dat je geld moet betalen. het moet wel LEGAAL zijn anders doe ik het niet:D

alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
hallo,

waar en hoe kun je films downloaden voor de psp, we gebruiken FTD maar daar zijn er maar heel weinig.... het lieft zonder dat je geld moet betalen. het moet wel LEGAAL zijn anders doe ik het niet:D

alvast bedankt!!

Films downloaden is niet legaal :D hoe je het ook maar belicht.

Dus kunnen we je niet verder helpen.
 
Het downloaden van films en muziek is LEGAAL, maar het verspreiden (ook uploaden dus) is illegaal. Het downloaden van software en games met auteursrechten zonder toestemming is wel illegaal.
Persoonlijk weet ik de beste site die er bestaat ervoor, met 1 miljoen gebruikers maar ik mag um dus niet geven.
 
goede site

hier een goede site *KNIP* en het is niet illegaal ze zijn gelijk al mp4 dus je hoeft ze niet te converten ze downloaden ook snel geen parts of torrents ghet zijn de nieuwste films !!. je hoeft je ook niet te registren want het is een grab n go site
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@gerardnl985,

Welkom op Helpmij.:)

ik heb de link verwijderd, deze is tegen onze voorwaarden.
 
als je voor het downloaden betaald is het wel legaal.
op thebay.org kun je ze downloaden *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook als je er voor betaald is het illegaal om bij de weg geknipte link te downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan