Psp Gta Liberty Stories Downloaden via *****

• Onderwerp starter Onderwerp starter xMe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xMe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
haai..
Ik heb net een neiuwe psp gekregen en nu was ik aan het proberen om er spelletjes op te zetten. Via mininova* zocht ik het spel gta op en nu ben ik die aan het downloaden via utorrent... alleen het probleem is dat hij maar 17 kb/s doet en dat is veel te langzaam hij is meer dat 13 uur bezig met downloaden..! Ik heb ergens gelezen dat je de poorten moet openzetten ofzo? Wie zou me kunnen helpen.. Als je een andere link hebt met het psp spelletje gta ( maakt trouwens niet uit welke ) zet hem dan hier ook neer..

Danku

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel aangepast en je bericht ook. We noemen hier geen links naar downloads van PSP games of andere warez.(ook geen hint naar een link) Het staat ook duidelijk in de huisregels vermeld.

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

haai..
Ik heb net een neiuwe psp gekregen en nu was ik aan het proberen om er spelletjes op te zetten. Via mininova* zocht ik het spel gta op en nu ben ik die aan het downloaden via utorrent... alleen het probleem is dat hij maar 17 kb/s doet en dat is veel te langzaam hij is meer dat 13 uur bezig met downloaden..! Ik heb ergens gelezen dat je de poorten moet openzetten ofzo? Wie zou me kunnen helpen.. Als je een andere link hebt met het psp spelletje gta ( maakt trouwens niet uit welke ) zet hem dan hier ook neer..

Danku

is ie wel omgebouwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan