PSP Internet Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacobb

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
11
Hey mensen,

Ik heb een probleem met mijn psp.
Namelijk dat mijn internet het gewoon niet doet.
Ik het het overal geprobeert; thuis, school en zelfs bij de buren
Overal kan ik er niet op. Ik vind de juiste SSID code maar dit maakt ook niks uit
Ik heb zelf al eens thuis alles handmatig ingesteld, nog geen resultaat.

Wie hier de oplossing voor weet ben ik erg dankbaar


Mijn specs:

PSP Firmwire 3.11
Modem: Experia Box



Grtzz Jacob
 
Wat heb je precies geprobeerd? Ik zelf heb internet op mijn PSP via het draadloze netwerk van de buren (met toestemming). Dit is een beveiligd netwerk en ik heb daarvoor de beveiligingscode moeten intypen.
 
Ik heb nu de nieuwste firmwire erop (3.71) maar dit heeft ook geen effect (wel heb ik een mooier menu maar dat doet er niet toe :p)

ik heb het MAC adres in de router gezet..
Ehm heel erg vaak geprobeert..


Ik hou mijn PSP naast de router maar dan komt nog steeds de foutmelding dat het signaal zwak is.. heel erg vaag..

Grtzz
 
Bij een zwak signaal maakt mijn PSP ook geen verbinding. Maar is het nerwerk waar je op wilt beveiligd? Want dan moet je dat password ook in de PSP invoeren.

Ik vraag dit omdat uit je antwoord niet bleek of dit het geval is.
 
Waar kan je wat zien? Of het beveiligd is? Ik neem aan dat je zelf weet of je een beveiligd draadloos netwerk hebt thuis. Om contact te maken via de PSP zalf je deze dus toestemming moeten geven om op het netwerk te gaan middels de beveiliging die je op je netwerk hebt.

En ik ga ervan uit dat je zelf dus een draadloos netwerk hebt.
 
Jep van HetNet: Experiabox

Ehm ik zie alleen een SSID code? Die voer ik in..

Miss de WPSA sleutel ofso? :eek:
 
Onder network settings kies je infrastructure, vervolgens new connection, dan scan je. Kies dan jou netwerk en druk op X. Dan krijg je SSID te zien maar je kan ook verder naar rechts, De WLAN Security Settings! Daar kies je jou beveiliging, in mijn geval is dit WEP. Vervolgens kan je het wachtwoord invoeren.

Zorg er dus voor dat je weet met welke methode jou netwerk is beveiligd en met welk wachtwoord/code je deze hebt beveiligd. Je psp geeft wel aan of je verbinding inderdaad een beveiliging heeft als je gescand hebt naar netwerken.
 
Laatst bewerkt:
Oke, bij mij gaat het dus om eem WPA beveiliging, ik toets die hele lange code in maar nu zegt ie nog steeds dat het signaal zwak is.. :S
 
Laatst bewerkt:
Tja, aan een zwak signaal kan ik weinig veranderen. Probeer het eens vlak bij de router.
 
hey het is eindelijk gelukt.. ik moest in het modem inloggen en daar repeater ofzo uitzetten.. bedankt voor je moeite.. dit heb ik met men psp getypt btw :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan