PSP kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

0maybe

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
21
Ik wil misschien een psp kopen, omdat ik vaak niks te doen heb..
Alleen mijn vraag is welke kan ik het beste kopen, en is dit eigenlijk
wel een geschikt apparaat voor een meisje?
 
ik denk dat je beter de ps vita kunt kopen want die is veel krachtiger en heeft beter beeld
 
Nee, psp is gewoon veel beter dan nintendo 3ds, omdat je op de psp veel meer kan. Ik heb ze allebei en spreek daarom uit ervaring. Er zijn games voor zowel jongens als meisjes dus bij deze ik zou een psp kopen.
 
De psp is vooral voor schietspellen, racespellen en voetbal spellen.
Bij de 3ds heb je toch wel meer unisex dingen
 
Alexanderrrrrr heeft gelijk psp is meer voor race,schietspellen enz maar 3ds heeft spelletjes die meisjes leuk vinden ik heb ze ook allebei.3ds gebruik ik voor games waarmee je hersenen wat goed worden en met psp racespelletjes...
ik raad jou 3DS aan!
veel succes:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf alleen een sony psp en ik kan ook vertellen dat er bijna alleen maar jongens games zijn. Ds is meer wat voor meisjes.(ik heb zelf ook een ds lite)
 
Flink wat aanbevelingen hierboven, maar als ik jouw was zou ik voor een PSVita gaan. Voor de PSP worden geen games meer gemaakt. Mocht je toch zo zeker een PSP willen, koop dan een een PSP 1000, 2000 of 3000 maar GÉÉN E1000! Alle PSP's zijn trouwens te flashen voor zover ik weet, kun je er leuke thema's en homebrew opzetten :).
Toch zou ik voor een PSVita gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan