Psp Mysterie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Westplaya

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Berichten
51
Hoi,

Ik heb een psp.
Ik heb nu een spel gedownload en probeer deze op m'n psp te zetten. Maar nu komt het probleem, als ik naar games ga en ik op het spel klik zodat ik hem wil spelen, laad hij het spel niet! Ik ben al bij vele computer expers gegaan en niemand heeft me met deze mysterie kunnen helpen. Mijn vraag is of iemand me kan helpen en/of iemand hier ook ervaring mee heeft gehad.


Mvg. Westplaya:thumb:
 
Is je psp vboorzien van de juiste firmware? En dan bedoel ik de Home brew.

Want op een "gewone" Psp, uit de winkel en zonder aanpassingen is het NIET mogelijk een gedownloead spel te spelen!
 
ik heb de juiste firmware enz. en ik heb er een Umd inzitten...

Help?
 
Is dit zo met alle gedownloade spellen of alleen met deze?
Als het met alle spelen zo is zou ik tog maar even kijken of die goed gedowngrade is.
 
met alle gedownloade spellen en hij is goed gedowngrade, want ik dacht eerst ook misschien moet ik 'm opnieuw downgraden en upgraden enz. maar daar lag het dus niet aan:confused:
 
Kijk eens naar de bestandsnaam van het spel.
Eindigt deze op .iso of .cso dan moet je deze (normaal gesproken) altijd zien op je psp als je die in de ISO map gezet hebt.

Is dit spel misschien nog "ingepakt", eindigt de bestandsnaam dus op .rar of .zip?
In dat geval moet je 'm natuurlijk nog eerst even uitpakken met WinRAR of WinZip.

Of is het spel 'n map met daarin onder andere 'n bestand eboot.pbp?
In dat geval is het Playstation 1 spel en moet je die gehele map op je memorystick in de map \PSP\GAME zetten.
Je krijgt dan dus PSP\GAME\(naam spel)\(bestanden)
 
Kijk eens naar de bestandsnaam van het spel.
Eindigt deze op .iso of .cso dan moet je deze (normaal gesproken) altijd zien op je psp als je die in de ISO map gezet hebt.

Is dit spel misschien nog "ingepakt", eindigt de bestandsnaam dus op .rar of .zip?
In dat geval moet je 'm natuurlijk nog eerst even uitpakken met WinRAR of WinZip.

Of is het spel 'n map met daarin onder andere 'n bestand eboot.pbp?
In dat geval is het Playstation 1 spel en moet je die gehele map op je memorystick in de map \PSP\GAME zetten.
Je krijgt dan dus PSP\GAME\(naam spel)\(bestanden)

Jah, hij eindigd gewoon op .iso of cso, maar die dingen weet ik allemaal wel;)
Het spel herkent m'n psp wel alleen als ik dan erop klik (zodat het spel gaat laden) loopt ie bij het beginscherm altijd vast. Met gekochte spelletjes doet m'n psp wel gewoon normaal...:(
 
het zou kunnen liggen aan de snelheid van het geheugenkaartje, ik heb zelf een origineel kaartje van sony en die pakt alle spellen en ook eentje van een ander merk en die pakt de grotere/zwaardere spellen niet
 
En bij die kaartje van een andere merk, heet ie dan ook hetzelfde probleem als ik beschreven heb?
 
ik zou toch maar een ander kaartje proberen, ik zou het anders niet weten.
je kan het altijd nog proberen het de diverse psp-forums of ze daar DE oplossing hebben
 
ik zou toch maar een ander kaartje proberen, ik zou het anders niet weten.
je kan het altijd nog proberen het de diverse psp-forums of ze daar DE oplossing hebben

Geloof me ik heb het haast aan de hele psp organisaties gevraagt...
 
1. Ga naar je recovery menu
2. Ga naar advanced
3. Sluit je psp aan op je pc d.m.v. usb-kabel
4. Druk op "Toggle USB , flash1 "
5. Nu verschijnt je flash1 op je pc , verwijder hieruit CONFIG.SE
6. Sluit je flash1 en exit de recovery menu
7. Probeer het nu eens
 
en met een UMD werkt hij wel gewoon, ik bedoel een UMD-spel maar alleen geen game van het geheugenkaartje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan