psp spellen op memorie kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

plopje

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
kan ik mijn gedownloaden psp spellen en films ook op een memorie kaartje zetten en afspelen op de psp
zoja heb ik dan nog speciale programma's nodig ik haal het meeste spul via torrent sites binnen
groeten erik

hangt van de firmware van je PSP af, een manier om dat te omzeilen kunnen we je jammer genoeg niet geven ! het feit dat je spelletjes hebt gedownload kan ik al niet goed accepteren - en ga ik je dus niet mee helpen

- de films (waar ik niet van weet of ze legaal zijn of niet) kan je best omzetten met nero of Clonedvd Mobile - staan instellingen in de recode voor psp en dergelijke !

en de legale films of spellen kan ik ze op mijn memorie kaart zetten of moet ik ze op een umd schijf zetten om af te spelen

Ik heb zelf GEEN psp maar hoor wel veel van vrienden, de films en games (legale alleen) op hun mememory zetten. Het kan waarschijnlijk alleen met de firmware 1.5 of de nieuwste 3,.0 (maar die weet ik nog niet zeker). Er is nog geen manier om op een umd te zetten of dat is erg kostbaar, lees verder op het internet, ffe googelen, er moet genoeg te vinden zijn.

Verplaatst naar Spellen / Overige vragen.

Laatst bewerkt:
kan ik mijn gedownloaden psp spellen en films ook op een memorie kaartje zetten en afspelen op de psp
zoja heb ik dan nog speciale programma's nodig ik haal het meeste spul via torrent sites binnen
groeten erik

Kun je wellicht duidelijker zijn wat je wilt weten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan