Psp usb map leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenn93

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
hallo,
als ik mijn psp op mijn pc aansluit met een snoertje en ik ga naar de map staat er niks meer in:O gen iso ofzo helemaal niks

hoe kan dit

mvg

Nee , bij mij zie je niks in de map alleen deze map is leeg. Gewoon een leeg mapje

mvg

In de map stond eerst altijd Iso, themes en al die dingen nu helemaal niks! (op de memorycard) het staat nog wel op myn psp wat op de memery card staat maar niet in de map

Niemand die het weet? ik baal echt ontzennd, mijn memory card doet echt raar:S als ik er fifa op wl zetten in de lege map zegt hij dat er 902 mb meer nodig is terwijl 2 gb vrij is. echt heel dom

Misschien zijn je bestanden verborgen. Om verborgen bestanden weer te kunnen geven moet je even onderstaande stappen volgen.
Ga naar Start en klik op Deze computer.
In de menubalk selecteer je Extra en dan Mapopties.
Selecteer de tab Weergave.
Bij Verborgen bestanden en mappen selecteer je Verborgen bestanden en mappen weergeven.
Bij Bestanden en mappen haal je het vinkje weg bij: Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen).
Klik op Ja om dit te bevestigen.
Klik op OK.

Bedankt maar helaas geen resultaat. Ik kan ook helemaal niks meer erop zetten. als ik er iets na sleep na die map zegt hij dat ik 902 of iets anders meer nodig heb terwijl alles vrij is:S Ik heb net mijn psp gerepareed omdat het scherm kapot was en sinds dien is het kapot, kan het ergens daarvan aan liggen
als ik op eigenschappen doe van de schijf waar de psp aan verbonden is doe staat er ook dat het mc maar 9mb heeft, klopt geen zak van?
mvg

Laatst bewerkt:
Volgens mij is hier echt geen oplossing voor, wat is er nou aan de hand met die kaart

Nou heb ik geen echte knobbel voor Engels, wat moet je precies doen. Alvast harstikke bedankt

Haal de kaart eens uit de psp. Daarna stop je de kaart in een kaartlezer en laat je het volume controleren op fouten.

Opnieuw formateren is ook een optie, doe dit dan met de psp zelf. De optie daarvoor staat in de psp onder systeem.

Daarna zal je de mappen weer terug hebben.

edit: En toevallig is dit de verkorte nederlandse versie van de link die Michiel net gaf.

Laatst bewerkt:
hEE GAST:)
erg bedankt man! ik stopte de kaart in de pc zelf en daar stond alles wel, en nu kan ik weer dingen erop zetten. maar hoe komt het dan dat het met draad niet meer lukt?(maakt niks uit hoor maar is wel raar)

groetjes

Misschien is de usb kabel kapot? Als de kaart het in de pc wel doet (en dan stop je die dus in een kaartlezer), dan ligt het voor de hand dat het probleem of in de psp zit of in de kabel.

Maar let op, om het kaartje te kunnen lezen terwijl deze in je psp zit, dus met snoertje, moet je natuurlijk wel op de psp zelf aangeven dat je de usb aansluiting wilt gebruiken.

Laatst bewerkt:
Hij heeft nog wel wat kuren, hij krijgt niet alle spellen erop, Ik wil pes erop zetten en nals hij klaar is staat hij nergens

vreemd

Heb je de kaart al gecontroleerd op fouten zoals ik zei?

Kaart al opnieuw geformateerd met de psp?

Doe dat dan ook nog even en maak een backup van wat er nu op de kaart staat, want na het formateren is de kaart leeg op de mappen die er horen te staan na.

Ik weet het echt nietmmeer, net virtua tennis er proberen op te zetten. toen hij klaar was deed ik myn memory weer in mijn psp, zag ik dater wat geheugen af was , staat hij nergens, zo dom

Op fouten gecontrollerd, maar nog komen de spellen niet in de lijst in de psp te staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan