stefan95
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mei 2007
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om mijn Sony Psp Slim & Lite te gaan verkopen en een Nintendo DS Lite + R4 kaart te kopen!
Nu wil ik graag raad over de prijs van het verkopen van mijn PSP! (Ik zet hem op Marktplaats)
De DS (met r4) kost €185,- en ik zou het ook nog fijn vinden als ik wat geld overhield!
-Mijn PSP (Vorig jaar 15 Augustus gekocht, heb aankoopbewijsje nog)
-Ik heb alle doosjes handleiding etc nog!
-8 spellen (The Godfather, GTA, Daxter, Uefa Champions League, Fifa 07, Harry Potter en de vuurbeker, Crash Race en nog 2 andere spellen! (Ben titels even kwijt)
-2 Films (Charlies Angels en Sharkboy and Lava Girl)
-TV Kabel zodat je je PSP Films kan kijken op tv.
-Beschermdoosje, met doekje
-Auto Oplader
-Sony PSP Oplader
-USB Kabel
-1 Gigabyte Memorystick (Met de films: Alice in Glamourland en Costa!) *ben adapter kwijt*
-Usb Oplaad kabel (opladen via je computer)
1. Is het verstandig om mijn PSP te verkopen? (Ik hou van MARIO Games en vindt geen goeie titels meer op de PSP)
2. Welke Prijs kan ik voor mijn Psp met alles wat erbijzit vragen?
Groetjes Stefke (EN SUPER ERG BEDANKT!)
Ik ben van plan om mijn Sony Psp Slim & Lite te gaan verkopen en een Nintendo DS Lite + R4 kaart te kopen!
Nu wil ik graag raad over de prijs van het verkopen van mijn PSP! (Ik zet hem op Marktplaats)
De DS (met r4) kost €185,- en ik zou het ook nog fijn vinden als ik wat geld overhield!
-Mijn PSP (Vorig jaar 15 Augustus gekocht, heb aankoopbewijsje nog)
-Ik heb alle doosjes handleiding etc nog!
-8 spellen (The Godfather, GTA, Daxter, Uefa Champions League, Fifa 07, Harry Potter en de vuurbeker, Crash Race en nog 2 andere spellen! (Ben titels even kwijt)
-2 Films (Charlies Angels en Sharkboy and Lava Girl)
-TV Kabel zodat je je PSP Films kan kijken op tv.
-Beschermdoosje, met doekje
-Auto Oplader
-Sony PSP Oplader
-USB Kabel
-1 Gigabyte Memorystick (Met de films: Alice in Glamourland en Costa!) *ben adapter kwijt*
-Usb Oplaad kabel (opladen via je computer)
1. Is het verstandig om mijn PSP te verkopen? (Ik hou van MARIO Games en vindt geen goeie titels meer op de PSP)
2. Welke Prijs kan ik voor mijn Psp met alles wat erbijzit vragen?
Groetjes Stefke (EN SUPER ERG BEDANKT!)