Psp Verkopen (Hoeveel?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om mijn Sony Psp Slim & Lite te gaan verkopen en een Nintendo DS Lite + R4 kaart te kopen!
Nu wil ik graag raad over de prijs van het verkopen van mijn PSP! (Ik zet hem op Marktplaats)

De DS (met r4) kost €185,- en ik zou het ook nog fijn vinden als ik wat geld overhield!

-Mijn PSP (Vorig jaar 15 Augustus gekocht, heb aankoopbewijsje nog)
-Ik heb alle doosjes handleiding etc nog!
-8 spellen (The Godfather, GTA, Daxter, Uefa Champions League, Fifa 07, Harry Potter en de vuurbeker, Crash Race en nog 2 andere spellen! (Ben titels even kwijt)
-2 Films (Charlies Angels en Sharkboy and Lava Girl)
-TV Kabel zodat je je PSP Films kan kijken op tv.
-Beschermdoosje, met doekje
-Auto Oplader
-Sony PSP Oplader
-USB Kabel
-1 Gigabyte Memorystick (Met de films: Alice in Glamourland en Costa!) *ben adapter kwijt*
-Usb Oplaad kabel (opladen via je computer)

1. Is het verstandig om mijn PSP te verkopen? (Ik hou van MARIO Games en vindt geen goeie titels meer op de PSP)
2. Welke Prijs kan ik voor mijn Psp met alles wat erbijzit vragen?

Groetjes Stefke (EN SUPER ERG BEDANKT!)

Hallo,

Als je houdt van Mario spellen is het inderdaad slim om je PSP te verkopen, aangezien Mario van Nintendo is en Nintendo DS van.... Nintendo is!

Maargoed, terzake:

Ik zou je PSP los verkopen van je spellen. Voor dat ding krijg je ongeveer 120 euro als je het goed doet en hij nog mooi is. (100-120)

Spellen kan je verkopen voor 10tje per stuk (uitzonderingen zoals GTA) Dus moet je kunnen rekenen op ongeveer 100 euro voor de spellen.

Films voor je PSP koopt niemand. Weggooien of gratis aanbieden bij PSP.

Dan kom je uit op ongeveer 250 euro denk ik aangezien je ook TV oplader hebt dat doet het goed bij de PSP.

Wat ik zou doen.

Zet een advertentie van de PSP + Spellen = Heel pakket als advertentie op marktplaats
En zet een advertentie van de PSP LOS. En spellen LOS.

En kijken maar wat het oplevert. Maak bovendien een speciaal email adres aan voor alle biedingen e.d.

Laat even weten als je hem verkocht hebt en voor hoeveel,

MaartenDW

Goed advies.
Overigens voor alles bij elkaar bied ik max € 150,00.

gr. Greg

Hallo,

Als je houdt van Mario spellen is het inderdaad slim om je PSP te verkopen, aangezien Mario van Nintendo is en Nintendo DS van.... Nintendo is!

Maargoed, terzake:

Ik zou je PSP los verkopen van je spellen. Voor dat ding krijg je ongeveer 120 euro als je het goed doet en hij nog mooi is. (100-120)

Spellen kan je verkopen voor 10tje per stuk (uitzonderingen zoals GTA) Dus moet je kunnen rekenen op ongeveer 100 euro voor de spellen.

Films voor je PSP koopt niemand. Weggooien of gratis aanbieden bij PSP.

Dan kom je uit op ongeveer 250 euro denk ik aangezien je ook TV oplader hebt dat doet het goed bij de PSP.

Wat ik zou doen.

Zet een advertentie van de PSP + Spellen = Heel pakket als advertentie op marktplaats
En zet een advertentie van de PSP LOS. En spellen LOS.

En kijken maar wat het oplevert. Maak bovendien een speciaal email adres aan voor alle biedingen e.d.

Laat even weten als je hem verkocht hebt en voor hoeveel,

MaartenDW

Ik heb hem staan voor €200,- ..

De advertentie heet zo: Sony Psp Slim & Lite - 10 Games - En vele extra's!!
En staat in Rubriek 1 van Games PSP..
Neem een kijkje en misschien heb je nog Tips om mijn advertentie te verbeteren?

Groetjes Stef

psp 3004ms verkopen

Hallo

Ik heb al een heeele tijd mijn psp 3004ms incl spel restitution te koop maar ik kan er niet vanaf komen.
Ik heb hem op diverse site's staan en niemand heeft er belang bij.
Weten jullie een tip om hem te verkopen, of is het mogelijk dat ik hem ergens verkoop bij een gameshop ofzoiets?

Groetjes Eddy

@eddy78

het is niet netjes om in iemands anders zijn post in te breken, maak een eigen topic met jou vraag

Psp verkopen

PSP VERKOPEN IK verkoop mijn psp voor 175 met 14 spellen en oplader tv kabel hoesje ik heb PSP SLIM EN LITE ik heb hem op marktplaats en iedereen zegt 25 of 50 maar be psp games waren voor 10 euro of 20 dus willen julie hem kopen AUB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan