PSP zit vast op "Please wait" bij het connecten via USB.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonez001

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Berichten
10
Ik heb een 2 jaar geleden bij Bart Smit een nieuwe PSP gekocht. Het is dat ene model waar ze een goedkopere PSP verkopen omdat ze de WiFi er uit hebben gehaald.

Ik heb er CFW opgezet zodat ik mijn PSP al mijn draagbare retro game emu kan gebruiken. Maar jammer genoeg werkt de USB connectie maar op 1 laptop. Niet op mijn huidige laptop. Ik heb al geprobeerd met system restore maar het helpt niet veel.

Als de psp installeerde kreeg ik dat windows driver install ding... het zei dat het een PSP type A aan het installeren is. Maar na enkele seconden faalt de installatie en veranderd het in een "USB voor massaopslag" en mislukt de installatie.

Wat kan ik doen om dit te verhelpen ?
 
Ik heb een 2 jaar geleden bij Bart Smit een nieuwe PSP gekocht. Het is dat ene model waar ze een goedkopere PSP verkopen omdat ze de WiFi er uit hebben gehaald.
Is een PSP Street :thumb:

Oplossing 1 : Sluit je PSP aan op jouw pc. Terwijl je PSP aangesloten is ga je via jouw pc naar START> RECHTERMUISKLIK OP COMPUTER> BEHEREN> Apparaat beheer> Je zal ergens een geel uitroepteken icoontje moeten staan hebben. Rechtermuis waarbij het ernaast staat en klik hierna op "Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken". Eventjes wachten tot het klaar is en het zou moeten lukken.

Oplossing 2 (indien mogelijk) : Heb je een Memory stick pro duo erin zitten? Zoja steek het in een kaartlezer en verbind het met je pc en formatteer het eens. Maak best wel een back-up van je bestanden! Steek het terug in je PSP en probeer het nogmaals. Lukt dit ook niet? Ga naar oplossing 3

Oplossing 3 : Je psp resetten

Soms schijnt dit ook te helpen door eens een andere USB kabeltje te gebruiken. Zelfs als diegene waarbij je nu geprobeerd hebt niet beschadigd is. Usb opladen uitschakelen kan dit ook soms veroorzaken. Ik kan je niet garanderen welke oplossing(en) voor jou het beste is. Is voor elke PSP verschillend dus je zult eventjes moeten proberen wat bij jou wel en niet werkt :confused:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan