pst bestand kopieren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2015
omdat mijn oude laptop (met win 7 en outlook 2010)een val van de bank niet heeft overleeft heb ik nu een nieuwe gekocht met win 8
nu wil ik alle mail gegevens kopiëren vanuit de oude hardeschijf naar de nieuwe.
hdd aan usb en dan kan de verkenner zijn werk doen zou je zeggen.

helaas....
zie alle bestanden wel in verkenner staan, foto's en video's is ook geen probleem om die te kopiëren,
alleen het pst bestand stopt bij 57%.
waarom is dit en kan dit ook verholpen worden?

erik

Hoe groot is het bestand?
Is er ruimte genoeg op die win8?
Heb je de externe schijf met een externe voeding aangesloten... of alleen via de usb en trekt de usb poort de stroom op den duur niet meer?

bestand is 2 gig (inpakken ook al geprobeerd, winrar)
en ja genoeg ruimte
ook met externe voeding geprobeerd

Laat nu net die 2 GB de grens zijn waarbij vaker met outlook problemen optraden...(oude grens van Outlook)... vandaar mijn vragen....
Is het nu toeval....of heeft het er werkelijk mee te maken (vandaar dat ik het vooraf niet schreef...).....
Als je oude systeem op NTFS draaide dan zou het niet mogen optreden (max grootte niet beperkt tot 2 GB).
Kan zijn dat er dan een slechte sector op die schijf zit:
http://answers.microsoft.com/en-us/...y/a0840068-5d58-4b01-bf0f-12982e2a3299?auth=1
Kijk anders nog eens tussen wat andere vinden:
https://www.google.nl/search?q=cann...57.9723j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

hoi Andre

oude systeem is idd NTFS
de 1e link geprobeerd, werkt niet, dan stopt hij halverwege en geeft aan dat "de time-out periode van de semafoor is verlopen" geen idee wat dat betekent.

kan het ook zijn dat doordat outlook abrupt is afgesloten er email bestanden "op slot staan" om te kopiëren?
dat zei een collega nm. vandaag tegen mij dat dat ook mogelijk is.
zal zien of ik ergens outlook kan downloaden en die op win 8 installeren en vanuit daar het pst bestand weer oproepen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan