pst bestand outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruisch

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Berichten
10
hallo.
Ik heb het pst bestand van outlook perongelijk proberen te openen met word. Het bestnad werkt nu hiet meer in outlook. Hoe kan ik dit herstellen dat het weer aan het goede programma wordt gekoppeld?
 
Heb je het geopend en opgeslagen met Word?

Een .pst-bestand hoeft niet gekoppeld te zijn aan Outlook. Je kunt via Bestand -> Gegevensbestandsbeheer het .pst-bestand koppelen aan je Outlookprofiel.
 
Heb je het geopend en opgeslagen met Word?

Een .pst-bestand hoeft niet gekoppeld te zijn aan Outlook. Je kunt via Bestand -> Gegevensbestandsbeheer het .pst-bestand koppelen aan je Outlookprofiel.
 
outlookprofiel

Hallo,
Het gaat hier om outlook 2003 en win7 als besturingsysteem.
Ik heb het inderdaad met word geopend en nu heb ik het woord icoon ipv het microsoft icoon als type staan. Hoe komik bij gegevensbestnad en dan oulook profiel aanpassen. Ik ben maar een leek van 69 jaar op dat gebied. Vast dank voor de snelle reactie
 
Ik heb het inderdaad met word geopend en nu heb ik het woord icoon ipv het microsoft icoon als type staan.
Dat is niet belangrijk voor de werking van het bestand, dat kun je wel zo laten staan.

Hoe komik bij gegevensbestnad en dan oulook profiel aanpassen. Ik ben maar een leek van 69 jaar op dat gebied. Vast dank voor de snelle reactie

Dat doe je binnen Outlook.
attachment.php
 

Bijlagen

  • Outlook.jpg
    Outlook.jpg
    71,5 KB · Weergaven: 288
bedankt

Hallo, Het lijkt goed te gaan Alleen als ik een e-mail wil maken en op Aan kli krijg ik eerst plaatje contavcten 1 te zien en na op ok klikken plaatje contacten 1a. Slechts in de laatste contacten staan mijn e-mail adressen. Hoe kan ik de andere lege verwijderen zodat ik na op Aan te klikken rechtstreeks kom in de contacten met de e-mail gegevens
 

Bijlagen

  • contacten 1.jpg
    contacten 1.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 72
  • contacten 1a.jpg
    contacten 1a.jpg
    49,5 KB · Weergaven: 89
Grappig dat je het zegt. Terwijl ik bij mijzelf kijk voor de oplossing bemerk ik exact hetzelfde probleem: dubbele adreslijsten en foutmeldingen :D.

In ieder geval.

Extra
E-mailaccounts

Adreslijst -> bestaande adreslijsten of adresboeken weergeven of wijzigen.
Volgende.

Outlook-adresboek -> Wijzigen.

Aldaar kun je de adresboeken verwijderen.
-------------

Zijn ze nu niet weg, doe dan dit:
Extra
Adresboek
Extra
Opties

Verwijder daar de overbodige contactpersonen.


Maak een back-up van het .pst-bestand alvorens je dingen gaat verwijderen.
 
veel dank

Heel erg bedankt alles is denk ik goed gegaan. Kom na opo aan klikken meteen in mijn e-mail lijst. Nog een fijne avond verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan