pst. bestanden in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
al de inhoud van mijn "persoonlijke mappen" in outlook 2003 ben ik kwijt door een fout van mezelf. Mijn vraag is nu waar kan ik in vista de pst. bestanden vinden? Ik heb wel zo'n bestand gevonden maar weet niet of dit het goede bestand is, deze is wel 528 MB groot dus het zou kunnen maar als ik deze terug wil zetten via "bestand"/"importeren en exporteren" geeft hij aan "de bronmap en doelmap mogen bij deze bewerking niet hetzelfde zijn". Wat doe ik fout en waar staat normaal het pst. bestand?

Mvg,
Amstof

Laatst bewerkt:
Hoi,
Probeer het volgende:
Zorg dat Outlook is afgesloten.
Kopieer het gevonden pst-bestand eerst naar een andere map.
Geef het nu een andere naam, maar wél met de extensie PST (bijvoorbeeld OUTLOOK_1.PST)
Open nu Outlook en kies menu: Bestand > Openen... > Outlook gegevensbestand.
Blader naar de map waarheen je het oorspronkelijke bestand hebt gekopieerd en dubbelklik erop.
Er wordt in de mappenlijst nu een tweede map 'Persoonlijke mappen' (onderaan) geopend.
Je kunt nu zien of dit bestand gegevens bevat.

Hallo,

Helaas, maar ook dit gaat niet lukken. Er moet iets in dit bestand zitten anders kan hij toch niet zo groot zijn?

Mvg,
Anstof

Helaas, maar ook dit gaat niet lukken. Er moet iets in dit bestand zitten anders kan hij toch niet zo groot zijn?

Ehhh .... wát gaat precies niet lukken: kan je het niet openen, of zie je geen gegevens.

Als ik dit bestand wil openen krijg ik een venster te zien met "u probeert een bestand van het volgende type te openen: Office Data File (.pst). Dergelijke bestanden worden door het besturingssysteem ..................enz.

Mvg,
Anstof

Als ik dit bestand wil openen krijg ik een venster te zien met "u probeert een bestand van het volgende type te openen: Office Data File (.pst). Dergelijke bestanden worden door het besturingssysteem ..................enz.

Ja, ik neem aan dat je dat bestand niet in Outlook wil openen, maar via de Verkenner of zoiets ..... ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan