.pst bestanden samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvldj

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2007
Berichten
35
Hallo, ik werk met VIsta en Outlook 2007. In het verleden heb ik allerlei problemen gehad met Outlook herstellen na crashes maar nu werkt hij weer. Onder de motorkap van Outlook 2007 lijken allerlei zaken echter nog niet te kloppen. Backups kunnen niet of niet volledig gemaakt worden, exporteren resulteert in een fout en Outlook moet weer opnieuw opstarten enz. Er zijn ook meerdere archive bestanden (archive, archive1, archive2) meerdere .pst bestanden (Outlook, Outlook1, Outlook3) en nog veel meer. Kortom, het lijkt een zooitje. Kan iemand mij aub een tip (mogen er ook meerdere zijn :thumb:) hoe ik dit weer op orde kan krijgen. Ik wil graag een schone start maken. Bij voorbaat dank voor de moeite.
Groet,
Rob:confused:
 
Volgens mij werkt outlook uitsluitend met de outlook.pst dus de 1 en de 2 zijn 'extra'. Als het mijn machine was dan zou ik eerst bekijken wat de .pst allemaal in zich heeft, vervolgens deze hernoemen naar outlook.ori en dan de outlook1.pst hernoemen naar outlook.pst. Dan opnieuw opstarten en kijken wat ik dán allemaal aan mappen, contactpersonen etc. etc. heb. Daarna dezelfde truuk met outlook2.pst en tot slot de versie die het meest in zich heeft qua data, behouden en dus outlook.pst noemen en de andere versies wegknikkeren.
 
Volgens mij werkt outlook uitsluitend met de outlook.pst dus de 1 en de 2 zijn 'extra'. Als het mijn machine was dan zou ik eerst bekijken wat de .pst allemaal in zich heeft, vervolgens deze hernoemen naar outlook.ori en dan de outlook1.pst hernoemen naar outlook.pst. Dan opnieuw opstarten en kijken wat ik dán allemaal aan mappen, contactpersonen etc. etc. heb. Daarna dezelfde truuk met outlook2.pst en tot slot de versie die het meest in zich heeft qua data, behouden en dus outlook.pst noemen en de andere versies wegknikkeren.

Dank gast0225 voor je snelle reactie. Het gaat om enorm veel emails en de 'dubbele' eruit halen lijkt mij monikkenwerk. Is het mogelijk om de pst bestanden samen te voegen????
Groet,
Rob:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan