pst file benaderen zonder outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartiGoal

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
123
Weet iemand de manier om een pst file te benaderen zonder ook maar 1 onderdeel van outlook/office te gebruiken?
Ik weet dat er programma's bestaan die bv de inhoud van een pst file doorzoeken, zonder outlook te gebruiken, maar ik kan nergens vinden hoe ze dat doen.... :(
 
Hoi,

Ik denk dat het niet mogelijk is om 'snel en eenvoudig' - want dat wil je denk ik - een pst-bestand in te lezen.
Het is een 'produkt-eigen' formaat voor MsOutlook.

Mijn advies is dan ook, om je .PST-bestand te openen bij iemand die Outlook wél heeft (let wel op de versie, want een pst-bestand uit ~2003 in niet meer in te lezen in ~2000!) en het vervolgens te exporteren als CSV-bestand. Je gegevens zijn dan in een behoorlijke 'standaard' opgeslagen en in veel andere programma's in te lezen.
 
thnx voor de reacties iig, het is voor mij alleen de bedoeling om zonder het originele pst-bestand op wat voor manier dan ook te veranderen (openen/editen/etc) met outlook, toch de gegevens te kunnen doorzoeken.
helemaal mooi zou het zijn als dit op de een of andere manier met code te doen is (VBA/VB oid)
 
'...... Münchhausen ...... ' ?



Succes met .... ZOEKEN ......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan