PST file in Office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Hoe maak ik een .PST file in Office 2010?

Ik zie dat er twee .PST files worden gemaakt de één heet Archive.PST en is twee keer zo groot (ongeveer) als Outlook.PST. Wie weet hoe dat komt?

Jan

Heel goed dus ... !!!

Hoi,

Als je Outlook-gegevens hebt geïmporteerd na installatie van MsOffice2010, kan door de archiveringsinstellingen een hoop zijn verwijderd, nadat archive.pst is aangemaakt.
Outlook gebruikt archive.pst steeds om te archiveren gegevens aan te vullen en - afhankelijk van de instellingen - te verwijderen uit outlook.pst.
Het kan dus heel goed, dat archive.pst zelfs meer dan de dubbele omvang heeft dan outlook.pst op den duur.

Laatst bewerkt:
Bedankt! Maar waar vind ik de door jou gevraagde versie nummers? Ik werk met Windows 7 Home Premium en Office 2010.

Jan

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt met 'versienummers' .......

Je schrijft:

P.s.: Geef steeds aan met welke versie van Windows je werkt. En voor vragen over programma's uit MsOffice ook daarvan de versie, De manier waarop je zaken oplost verschillen nogal in de verschillende 'edities' ....

Vandaar mijn vraag,

Jan

Je schrijft:

P.s.: Geef steeds aan met welke versie van Windows je werkt. En voor vragen over programma's uit MsOffice ook daarvan de versie, De manier waarop je zaken oplost verschillen nogal in de verschillende 'edities' ....

Vandaar mijn vraag,

Jan

Aha ;),
Nou, wat je aangaf was prima: de versie van Windows en de versie van MsOffice .......

Blijft mijn vraag: HOE maak ik een .PST file in Office 2010

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan