PST File te groot en kan niet meer geopend worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

journeyman

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Hello,

outlook is gecrasht omdat pst file te groot was (meer dan 2 gig). heb nieuwe pst file gemaakt en outlook werkt weer perfect MAAR
in de andere, beschadigde?, pst file staan mails en bestanden die ik absoluut nog moet hebben. ik heb geprobeerd om via bestand openen in outlook de pst file te openen maar dat lukt niet. ik krijg volgende melding: eerst zegt hij dat dit bestand niet correct is afgesloten (klopt, outlook crashte) het bestand wordt vervolgens gecontroleerd op problemen. vervolgens krijg ik de mededeling dat het desbetreffende bestand de maximale grootte heeft bereikt. Als ik de hoeveelheid gegevens in dit bestand wil reduceren, meot ik de items die ik niet meer nodig heb definitief verwijderen.
leuk, dat wil ik nu net doen. alleen, ..... ik krijg de file niet open dus ik kan ook geen bestanden gaan wegsmijten of herverdelen of whatever.
iemand enig idee van oplossing voor mijn probleem? kan ik die file op een of andere manier splitsen?
of is er een andere mogelijkheid?

Vanuit het archive.pst is het mogelijk herstel uit te voeren (tot en met het laatste gemaakte archief backupje)

Ik heb net even in de Helpfunctie van Outlook gezocht en daar wordt een hele verhandeling geschreven over het herstellen van mappen vanuit het archief. Ik kan die verhandeling kopieren en hier plaatsen, maar daar ook bij jou een Helpfunctie aanwezig is kun je het ook rechtstreeks lezen.
Type slechts één woord in de zoekfunctie van Help:

archief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan