.pst importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sopur

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2002
Ik wil mijn persoonlijke mappen vanuit Outlook 2003 importeren naar Outlok 2007.
Ik heb eerst de persoonlijke mappen naar een .pst bestand geexporteerd in Outlook 2003.
Als ik nu in Outlook 2007 het .pst bestand importeer en vervolgens in bv "Postvak in" kijk staat er niets.

Iemand een idee wat ik fout doe en hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

Je zou via de menuoptie File > Data File Management eens de PST file kunnen laden en kijken of dat wel goed gaat. Misschien is het exporteren fout gegaan?

Hoi,

Ligt niet aan compatibiliteit tussen 2003 en 2007 .... want ik heb het zelf ook zo gedaan (exporteren 2003 en importeren 2007) zonder problemen.

Bij het exporteren vanuit 2003 staat er in één v.d. vensters de optie die je aan moet vinken: inclusief submappen.

Iets anders is, dat je moet zorgen in de map 'Persoonlijke mappen' te staan en niet in bijvoorbeeld de agenda of contactpersonen, want anders word alleen deze map geëxporteerd (inclusief evt. submappen áls je dat tenminste had aangevinkt)

Conclusie:
Exporteer opnieuw
Zorg dat je voor het exporteren de map 'Persoonlijke mappen' hebt aangeklikt (zeg maar de 'hoofdmap' van Outlook)
Zorg dat je een vinkje zet voor 'Inclusief submappen'

Pas dan worden ál je gegevens uit Outlook geëxporteerd.

Importeren / exporteren, ik vraag mij af waarom?

Heb 2 maanden geleden een nieuwe pc geinstalleerd en middels de verkenner vanaf de oude pc simpelweg het .pst bestand (Outlook 2000) vanuit de map: C:\documents and setting\user\local\ enz. naar de nieuwe pc gekopieerd (Outlook 2007) Uiteraard eerst even het .pst bestand van 2007 naar .old hernoemd.
En vanzelfsprekend gaat dan ALLES mee, verwijderde mail, adresboek, mappen, inbox en verzonden mails kortom, verzin het maar..........

Laatst bewerkt:
Het is nu prima gelukt! Ik was vergeten de submappen te exporteren.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan