.pst Importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

femmiej

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Hallo allemaal,

Vorige week is mijn laptop gecrasht en heb ik hem opnieuw moeten installeren. Nu heb ik alleen problemen met outlook.

Ik had een backup van mijn berichten (.pst), maar kan deze niet importeren in outlook.
Daarnaast moet ik nu steeds een wachtwoord invullen, wat echt irritant is!

Mijn laptop draait op Vista met een Office 2007 pakket. Het enige verschil is dat het office pakket voorheen nederlands was, en nu engels.

Kunnen jullie helpen? Die mails zijn namelijk vrij belangrijk!

Groet,
Femke

Waarom kun je je PST bestand niet importeren, geeft ie een foutmelding of...?

Groeten Marcel

Ga eens naar openen > Outlook gegevens bestand en zoek dan de PST op. Deze wordt dan als persoonlijke map in Outlook weer gegeven.

Hij geeft aan dat het geen Personal Folders File is. Terwijl het wel degelijk .pst als extensie heeft.

Ga eens naar openen > Outlook gegevens bestand en zoek dan de PST op. Deze wordt dan als persoonlijke map in Outlook weer gegeven.

Dan krijg ik Outlook Today te zien, had ik nl ook al geprobeerd...

Verder geen e-mails o.i.d.

Vreemd, mag aannemen dat je eerst naar "Bestand" bent gegaan en dan naar openen. Had ik vergeten erbij te zetten.:o

Hij geeft aan dat het geen Personal Folders File is. Terwijl het wel degelijk .pst als extensie heeft.

Repareer het bestand met scanpst.exe (te vinden in je Office-installatiemap).
Bij een groot bestand, kan dit lang duren.

Laatst bewerkt:
fixpst zul je niet vinden, neem aan dat je scanpst bedoelt.;)

Als het goed is op de volgende locatie te vinden;
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12

Haha, dat was ik dus aan het doen :p! ik ga het morgen even zoeken, en laat wat horen! Dankjewel alvast!

Inmiddels is het gelukt om zowel verzonden als verwijderde items te repareren en importeren! De rest zal er dus wel niet in zitten!

Bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan