Publieke beta Norton Antivirus 2005 te downloaden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Publieke beta Norton Antivirus 2005 te downloaden

Symantec heeft een publieke beta versie van Norton Antivirus 2005 beschikbaar gesteld. De anti-virus software werkt met Windows 98/2000/Millennium/XP en zou volgens Symantec de meest betrouwbare anti-virus oplossing ter wereld zijn. Als extraatje krijgen de eerste 50 beta testers die een bug melden een gratis versie van Norton Antivirus 2005. De beta versie werkt 30 dagen en kan via deze pagina gedownload worden. Bron: security.nl

Zoek de fout...:D

We will give away 50 FREE copies of Norton AntiVirus 2005 to the first 50 beta users that submit undocumented bugs.

:D "copies" :eek:

Ik vermoed dat H@NsiePanzzzer wijst op het feit dat er 50 ipv 30 'copies' worden aangeboden. :)

Geplaatst door gezina
Ik vermoed dat H@NsiePanzzzer wijst op het feit dat er 50 ipv 30 'copies' worden aangeboden. :)

Dat begrijp ik even niet. Waarom zouden ze dan 30 exemplaren cadeau moeten doen?

Nee ladies, ik wist effe niet dat "copies" exemplaren betekende. Gezina, wat bedoel je dan met "zoek de fout"?

Niet dat ik de beta versie ga downen :8-0: Zal vast vol vauten zitten (ik weet zeker dat de eerste 50 mensen nu al gebakken zitten :p )

Ik bedoel brrr een beta van norton, een normale versie is al niet te doen.

Geplaatst door Jozo
Ik bedoel brrr een beta van norton, een normale versie is al niet te doen.

Persoonlijke ervaringen verschillen, Jozo. Ik ben al vele jaren een gebruiker van NAV en heb er nog nooit enig probleem mee gehad. Maar van een antivirusprogramma zou ik zeker geen bèta-versie gaan gebruiken.

Idd, Norton werkt perfect :rolleyes:

Gewoon kwestie van goed configureren en regelmatig updaten.

Ik vind norton gewoon te dominant, waarom is NAV 2005 bv 23MB terwijl kaspersky die beter uit zowat alle testen komt maar 9MB, en bijna bij iedere foutmelding van NAV krijg je het advies van Symantec om het product opnieuw te installeren, en daar kan je wel even voor gaan zitten, bij Kaspersky (nog nooit een foutmelding gehad) is dat in 10 min gepiept.

brrrr...

ik voel weer zo'n 'fijne' welles-nietes-discussie aankomen over welke antivirusprogramma's nu wel en niet goed zijn...

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Nee ladies, ik wist effe niet dat "copies" exemplaren betekende. Gezina, wat bedoel je dan met "zoek de fout"?

Niet dat ik de beta versie ga downen :8-0: Zal vast vol vauten zitten (ik weet zeker dat de eerste 50 mensen nu al gebakken zitten :p )

Gezina, wat bedoel je dan met "zoek de fout"?
Ik bedoel dus qua bug zoeken/melden, toegegeven, was een beetje cryptisch...:D

Ook ik heb eigenlijk in al die jaren nooit echt problemen met Norton gehad, over een paar weken ga ik NIS 2004 installeren, blijft altijd wel spannend of dat ook gaat lukken...;)

Geplaatst door gezina

blijft altijd wel spannend of dat ook gaat lukken...;)

Bij Kaspersky niet :p

Heb vroeger wel Norton gebruikt maar ben toch meer tevreden over Kaspersky. blokt alle virussen die maar durven binnen te komen, en updates te over.

Geplaatst door Jozo
waarom is NAV 2005 bv 23MB terwijl kaspersky die beter uit zowat alle testen komt maar 9MB

Correctie 23MB is het zipbestand, hij is eigenlijk 72MB:8-0: :8-0: :8-0:

Ohja, zou het ff testen.. had nav2003 2 dagen geleden al verwijderd maar had geen zin om opnieuw op te starten :o

Download 2005 weer opnieuw en laat zo ervaringen weten ;)

Goed, ik gooi het er direct weer af.

Direct na de installatie begon het namelijk al te mekkeren over mensen die verbinding met m'n computer wouden (d0h, webserver) en er zitten opties als spyware scannen in..

Kortom, een programma met teveel opties.. laat NAV alsjeblieft virussen scannen en firewall spelen laat je gewoon aan een firewall over..

> delete

Tja, is een beta hè. Moet je melden, dan krijg je deze misschien gratis...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan