publisher '03 vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,

ik wil een uitnodiging maken, met daarin een veld waarin automatisch een vervolg nummer komt te staan - dus bij iedere nieuwe "page die ik aanmaak komt een vervolg nummer te staan.
mogelijkheid bestaat dat ik er 500 nodig heb.

kan dit wat ik wil of moet ik ieder nieuwe uitnodiging handmatig van een nummer voorzien.

groet ad en bedankt voor alle hulp.

iedereen de beste wensen

Ik heb helaas niet de versie 03, maar 07. Daar is het niet meer dan kiezen voor het menu Invoegen en dan Pagina nummer invoegen. Onder invoegen heeft 03 deze optie niet begrijp ik?

bij de uitleg hierboven krijg je een paginanummer ,
maar dat is juist net wat ik niet zoek.

is het mogelijk gewoon ergens op de plek die men zelf kiest een veld te maken waar je bij ieder nieuw "vel"een volgnummer krijgt zoals op een entree kaartje of v v v bon bijvoorbeeld

Mogelijk ken je de werking van Publisher nog niet helemaal?

Als jij de 1e pagina voorziet van de tekst zoals jij die wilt hebben en een paginanummering toepast en je kiest vervolgens uit het invoeg menu "pagina" invoegen en je kiest dáár voor het kopieren van alle objecten naar de nieuwe pagina, dan wordt je uitnodiging netjes gedupliceerd en tevens voorzien van een volgend paginanummer.
Als je dan in dat invoegmenu ook nog eens kiest voor 500 nieuwe pagina's invoegen, dan heb je met 1 muisklik 500 nieuwe pagina's met de uitnodigingstekst en tévens alle pagina's voorzien van een oplopend nummer.
Als dat niet is wat je bedoelt, wat bedoel je dan wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan