Publisher (2007) Folder maken; 2 kolom liggend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Het is mijn bedoeling om een folder te maken die op een liggende A4 twee kolommen beslaat. Je vouwt dus een A4 dubbel en legt deze op zijn kant. Hoe doe ik dat in Publisher 2007?

Ik weet het niet zo direct want ik gebruik dat programma niet, maar gebruik een de help-functie soms kan je hierin je antwoord wel vinden

Bedankt voor je reactie, Jelpot. Helaas weet ik niet zo goed welke woorden ik moet gebruiken. Voorlopig is mijn oplossing dat ik een A4 liggend laat weergeven en dan vier tekstvakken maak (twee links en twee rechts), maar dat zal ook anders kunnen. Zoals ik het nu oplos, is het met afdrukken ook redelijk eenvoudig. Dan is het een kwestie van juist indelen (op de achterkant komt aan de linkerkant de laatste pagina en aan de rechterkant komt de eerste pagina. Op de voorkant komen de pagina's 2 en 3.

Bij de sjablonen zag ik nergens staan wat ik zoek; dat zijn allemaal drie kolommen. Dat kun je natuurlijk wel aanpassen, maar dan moet je wel weer zelf bekijken waar je welke pagina plaatst, volgens mij.

ja sorry dat ik niet kan helpen...
En qua zoekwoorden zou ik het ook niet weten maar in office 2007 zitten heel veel opties verscholen achter allerlei links en knopjes je moet ze alleen weten te vinden:confused::p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan