Publisher 2013 bestand bewerken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamarijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
231
Ik heb Office 2013 geinstalleerd op mijn computer. Nu wil ik een Publisher-bestand (dat oorspronkelijk gemaakt is met Office 2010) gaan bewerken, maar dat wi:confused:l niet lukken. Als ik met de muis op het stukje te wijzigen of aan te vullen tekst ga staan, verschijnt er alleen een kruisje. Ik kan het document dus niet veranderen. Wat zie ik over het hoofd?
 
Hallo aquamarijn.

Probeer deze eens, herstellen... Weet niet of het werkt ik heb geen office 2010....

Klikje
 
Helaas werkt dit niet. Volgens mij heeft het wat met de activatie te maken. Office is wel geactiveerd, maar of Publisher daar ook onder valt weet ik niet.
 
Listig, ik heb het niet doorgelezen verder, maar kun je hier wat mee. Klikje

Hier nog hulpjes. Klikje

Ja als het goed is valt publisher onder office 2013 maar niet bij alle versies. Klikje Hierin staat welke versies zijn voorzien van publisher.

Het is wat he.. :confused:
 
Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik beschik over Office 2013 Professional Plus, waarvan Publisher deel uit maakt. Heb Zowel Office 2010 als Office 2013 grondig verwijderd. Vervolgens office 2013 opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds kan ik niets in Publisher doen. Andere onderdelen van Office 2013 werken wel.
 
Jammer dat het niet werkt met mijn oplossingen, dat was het dus niet. :confused: Sorry. Ik vond deze nog, veelgestelde vragen. ik zou contact opnemen Klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan